کد خبر: ۳۰۰۱۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل استقلال گفت: «هیچ‌وقت بد تیم رقیب را نخواستم به همین خاطر جا دارد از این دوستان گلایه کنم.»

به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده در خصوص موضوع جاسم کرار و حرف و حدیث‌های حول و حوش آبی‌پوشان اظهارات زیر را مطرح کرد.

 

* مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز حل نشده؟

- ظرف یکی دو روز آینده مشکلات مالی باشگاه حل می‌شود. اگر بازیکنان و طلبکاران باشگاه پای مطالبات مالی‌شان ایستادگی کنند شما خبرنگاران ول کن قضیه نیستید و به طور مرتب این قضیه را پیگیری می‌کنید!

 

* اما فقط ما خبرنگاران نیستیم. بازیکنان هم مشکل دارند. مثلا بیگ‌زاده چند روز در تمرینات تیم حاضر نشد؟

- اگر مشکلات مالی بیگ‌زاده حل نشد هر کاری دلش خواست می‌تواند انجام دهد. شما چرا به چیزهای دیگر نمی‌پردازید!

 

* مثل چی؟

- من از شیوه برخورد بهرام شفیع در قضیه جاسم کرار خیلی گلایه دارم. وی به عنوان یک مجری قدیمی برنامه‌های ورزشی نباید بدون مطالعه در خصوص یک بازیکن قضاوت اشتباه داشته باشد.

 

* گویا شفیع شمشیر را از رو برای کرار بسته بود؟

- اصلا به شفیع چه ربطی دارد که درباره موضوعی که اطلاع ندارد صحبت کند. آقای شفیع شما اگر می‌خواهید صحبت کنید اول با ما تماس می‌گرفتید و کسب اطلاعات می‌کردید بعد اینگونه یک طرفه علیه کرار صحبت می‌کردید.

 

* صحبت‌های کرار دوباره حواشی استقلال را زیاد کرد؟

- شفیع که خودش رییس فدراسیون هاکی است دایما از هاکی در برنامه‌اش صحبت می‌کند به او حرفی می‌زند. اما گفته صداوسیما دانشگاه است و شما در چنین جایگاهی یک طرفه صحبت می‌کنید. این آقا حتی با من هم تماس نگرفت تا توضیح دهم. اصلا به شما چه ربطی دارد درباره کرار صحبت کنید. این افراد مطمئن باشند روسیاهی به زغال می‌ماند. به جای نظر دادن درباره بازیکن ما بروند به هاکی بپردازند.

 

* کرار از سوء‌تفاهم به وجود آمده در مصاحبه اخیرش حرف زد؟

- بله با من هم در این باره صحبت کرد و ضمن توضیح در خصوص حرف‌هایی که در مصاحبه اخیرش عنوان کرده گفت که این یک سوء‌تفاهم بوده و به این خاطر از اهالی فوتبال ایران عذرخواهی می‌کند. دوستان هم باید سعه‌صدر داشته باشند و معذرت‌خواهی کرار را بپذیرند و متوجه باشند کرار با زدن این حرف‌ها قصد بی‌احترامی به کسی را نداشته است.

 

* کرار چه زمانی به تهران برمی‌گردد؟

- کرار در آخرین تماسی که با من داشت گفت ظرف امروز و فردا به تهران برمی‌گردد و در ضمن هر کسی شک دارد که این بازیکن برای سفر به عراق به دنبال بهانه بوده و موضوع اعتبار گذرنامه‌اش صحت ندارد می‌تواند به باشگاه بیاید تا پاسپورت کرار را به وی نشان دهیم. این بازیکن دنبال بهانه نیست بلکه مشکل داشت که به عراق سفر کرد.

 

* چند تن از پرسپولیسی‌ها هم علیه اظهارت اخیر کرار موضع گرفتند؟

- اتفاقا به مورد خوبی اشاره کردید. من وقتی این اظهارنظر‌ها را شنیدم واقعا تعجب کردم. بنده از زمانی که مدیرعامل استقلال شدم همیشه با احترام از پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه یاد کردم و سعی کردم در هر حال حرمت این رقیب سنتی حفظ شود حتی در جریان منازعه کلامی بین درخشان و کی‌روش پشت سرمربی پرسپولیس ایستادم و از درخشان حمایت کردم چون هیچ‌وقت بد تیم رقیب را نخواستم به همین خاطر جا دارد از این دوستان گلایه کنم.

 

* شما فکر می‌کنید فدراسیون این حکم را جانبدارانه صادر کرده است؟

- اجازه دهید مطالعه و بررسی کنیم و بعد اظهارنظر کنیم. شما هم مثل شفیع نشوید که قضاوت و پیش‌داوری کنید.

 

* شما به این حکم اعتراض می‌کنید؟

- گفتم اجازه دهید... اجازه دهید، اجازه دهید... خداحافظ.


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها