کد خبر: ۳۰۰۲۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
تسنيم/ هافبک برزيلي تيم تراکتورسازي تبريز گفت: اگر قرار بود در هر بازي ۵ گل بزنم الان در بارسا يا رئال مادريد بازي مي‌کردم.
لوسيانو ادينيو درمورد شرايط تراکتورسازي و مسائل مختلف ديگر به سؤالات پاسخ داد.
چرا به نسف قارشي باختيد؟
نمي‌دانم چرا همه اين سؤال را از من مي‌کنند. فکر مي‌کنم تراکتورسازي فقط به ادينيو خلاصه نمي‌شود و ما يازده بازيکن هستيم که بايد در زمين مسابقه تلاش کنيم. وقتي تمرکز نداشته باشيم معلوم است که خيلي راحت مي‌بازيم.
در مجموع خوب بازي کرديم، ولي وقتي تمرکزمان را از دست مي‌دهيم طبيعي است که دو گل بخوريم. در 10 دقيقه ابتدايي نيمه دوم اصلا خوب بازي نکرديم و تمرکزمان را از دست داديم. اين درحالي است که توني اوليويرا قبل از بازي درمورد مسائل تاکتيکي خيلي با ما صحبت کرده بود.
ظاهراً شرايط زمين و آب و هوا هم خوب نبود؟
بله واقعا در اين زمينه سختي کشيديم و فرصت زيادي براي حفظ توپ و انجام تاکتيک‌هايمان نداشتيم.
درمورد عملکرد خودت صحبت کن.
من مهاجم هستم و همه انتظار دارند که گل بزنم. اگر موقعيت داشته باشم سعي مي‌کنم استفاده کنم، ولي اگر فرصتي به‌دست نياورم همه چيز عوض مي‌شود. قرار نيست در يک بازي 5 گل بزنم، اگر قرار بود 5 گل بزنم الان در بارسا يا رئال مادريد بازي مي‌کردم.
بازي بعدي مقابل الاهلي را چطور مي‌بيني؟
ما فرصت بازگشت داريم به‌شرطي که اين بازي را ببريم. ديدار قبلي ما مقابل نسف قارشي تقريبا شبيه بازي آرسنال و موناکو بود. شما ديديد که آرسنال در زمين خودش اشتباهاتي را انجام داد و نداشتن تمرکز باعث شد که شکست بخورد. ما هم شکستي شبيه آرسنال داشتيم. براي بازي بعدي بايد خيلي باهوش بازي کنيم.
تراکتورسازي از اين گروه صعود مي‌کند؟
بايد سه بازي خانگي را ببريم و در يک بازي بيرون از خانه هم برنده شويم يا اينکه به تساوي برسيم. هيچ مسابقه‌اي آسان نيست و ما بايد با سختي‌ها کنار بياييم. تيم ما بازيکنان خوبي دارد، از خط دروازه بگيريد تا خط حمله؛ فقط بايد اين را ياد بگيريم که کم اشتباه کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها