کد خبر: ۳۰۱۰۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مهدي رجب‌زاده کاپيتان ذوب‌آهن معتقد است که تعطيلات ليگ براي تيم ها ديگر خسته کننده شده است و با اين شرايط بازيکنان از روال بازي ها خارج مي‌ شوند.

به گزارش پایگاه 598،رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: متاسفانه لیگ ما آنقدر شل کن، سفت کن دارد که دیگر از آن تب و تاب همیشگی افتاده است. بازی های ما را تغییر داده اند، دوباره انداختن بیست و هفت اسفند یعنی 15 روز فاصله. با این شرایط بازیکنان ما خیلی از آن آمادگی لیگ فاصله پیدا می‌ کنند. لیگ باید تداوم داشته باشد، دور شدن تیم ها و بازیکنان از شرایط مسابقه فاصله می‌ گیرد.

او ادامه داد: در حال حاضر تمرینات خوبی را پشت سر می‌ گذاریم، خدا را شکر بازیکن ها هم همه آماده هستند. اما به هر حال باید قبول کنیم که آماده نگه داشتن بازیکنان برای مدت طولانی بدون انجام مسابقه کار بسیار سختی است.

وی افزود: قطعا این تعطیلات برای 4 تیمی که در آسیا هستند بسیار خوب است، ما باید شرایط آنها را هم در نظر بگیریم. اما اگر شما به باشگاه های اروپا نگاه کنید، می‌ بینید که با یک برنامه ریزی درست هم در چمپیونزلیگ بازی می‌ کنند و هم در لیگ های خودشان و هیچ مشکلی هم به وجود نمی‌ آید.

رجب‌زاده در مورد دیدار با سایپا هم گفت: به طبع تیم هایی که شرایط خوبی نداشتند از این تعطیلات بهترین استفاده را کردند، بازی با سایپا هم دیدار ساده ای نیست و ما هم می‌ خواهیم از این دیدار نتیجه بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها