کد خبر: ۳۰۲۲۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
سرپرست پرسپولیس گفت: «نوری یکی از بهترین هافبک‌های ایران است و از این‌که به تیم ملی دعوتش نمی‌کنند، گله دارم.»

به گزارش پایگاه 598، محمود خوردبین سرپرست خوش‌اخلاق پرسپولیسی‌هاست که از سال 1348 تا 1358 و البته تا سن 31 سالگی برای سرخ‌ها بازی کرده و در مجموع 40 گل برای این تیم‌ به ثمر رسانده است. اما حالا محمد نوری با 5 سال حضور در پرسپولیس و با 33 سال سن 40 گله شده و اگر یک گل دگر بزند از آقای سرپرست رد می‌شود.

 

خوردبین که محبوبیت زیادی بین بازیکنان پرسپولیس دارد، از رقیب شماره 14 و دیگر مسایل پرسپولیس صحبت کرد.

 

* رقابت محمد نوری با شما شانه ‌به شانه شد... نوری در حال‌حاضر 40 گل برای پرسپولیس زده و با شما که 40 گله هستید مساوی کرده.

- (خنده) محمد نوری یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است که من خیلی دوستش دارم و اگر نوری رکورد مرا بشکند خوشحال می‌شوم. البته هنوز هم محمد رکورد مرا نشکسته و هر وقت 41 گله شد، می‌تواند از من رد شود. البته الان محمد نوری کنار من است و صحبت‌های مرا می‌شنود (خنده) ما توی رختکن هستیم و اتفاقا در مورد این موضوع صحبت می‌کردیم.

 

* نظر محمد نوری در این مورد چیست؟

- او فقط می‌خندد و همیشه به من احترام می‌گذارد... باور کنید جدی می‌گویم که اگر نوری رکورد مرا بشکند خوشحال می‌شوم.

 

* احتمال دارد که شما بلایی سر نوری بیاورید و این رکورد شکسته نشود؟

- (خنده) نه ... تو را به خدا این حرف‌ها را حتی به شوخی هم نزنید. من نوری را خیلی دوست دارم و چیزی که برایم خیلی جالب است شماره محمد نوری است. ما هر دو شماره 14 هستیم و به همین دلیل من محمد را همیشه تایید می‌کنم. به نظر من او یکی از بهترین هافبک‌های ایران است و از این‌که به تیم ملی دعوتش نمی‌کنند، گله دارم. به اعتقاد من هر کسی نوری را انتخاب نکند، فوتبال نمی‌فهمد!

 

[در همین حین صدای یکی از بازیکنان پرسپولیس از راه می‌رسد و خوردبین را خوش‌تیپ‌ترین پیرمرد دنیا صدا کرد! امید عالیشاه که در ابتدا خوردبین را خوش‌تیپ‌ترین پیرمرد صدا می‌کرد وقتی با اعتراض ما روبه‌رو شد با شوخی و خنده لقب اسطوره خوش‌تیپ را به او داد و جالب خنده‌های خوردبین بود که در هر صورت نقش یک پدر را برای بازیکنان پرسپولیس ایفا می‌کند.]

 

* وضعیت عالیشاه چطور است؟

- خدا را شکر امید سرحال است و من دوست دارم که او کارش را به همین روال ادامه دهد.

 

* راستی یک نکته در مورد نوری ... واقعا او را با دژآگه هم عوض نمی‌کنید؟

- این حرف واقعیت است و نوری برای ما آنقدر خوب و موثر کار کرده که او را حتی با دژآگه هم عوض نمی‌کنیم.

 

* این‌که گفته بودید او مثل مشل‌پلاتینی بازی می‌کند، غلو نبود؟

- به نظر من نوری در سطح فوتبال ما و توی مملکت ما برای خودش یک مشل‌پلاتینی است.

 

* وضعیت طارمی چطور است؟

- طارمی هم سوای مصدومیتش شرایط خوبی دارد و جزو آن بازیکنان خوش‌اخلاقی است که من دوستش دارم. طارمی امسال خوب کار کرده و این شانس را دارد تا باز هم گل کند.

 

* تکلیف عباس‌زاده چه شد؟

- متاسفانه او امسال مسایل زیادی داشت و بارها دچار حاشیه شد. او چندین بار مشکلات و حواشی را به وجود آورد و باعث شد که درخشان حسابی شاکی شود. بدون شک پرسپولیس و هر تیم دیگری به بازیکنی که اذیت کند احتیاج ندارد.

 

* در مورد بازی‌های فشرده پرسپولیس صحبت کنید.

- ما از سازمان لیگ درخواست کردیم که یک فرصت بهتری به پرسپولیس بدهند تا تیم ما فرصت استراحت داشته باشد. می‌‌خواستیم که بازی با تیم مسجد سلیمان را به تعویق بیندازند و حتی گفتیم در هر تاریخی که آنها بخواهند، بعد از عید بازی می‌کنیم.

 

* قطعا بازی با النصر برای پرسپولیس خیلی مهم است.

- بازی با النصر عربستان و کلا تیم‌های عربستانی همیشه برای ما حساس و مهم بوده این بازی برای ما در حد یک بازی باشگاهی نیست و حکم یک بازی مل را دارد. من از سازمان لیگ و فدراسیون خواهش می‌کنم که شرایط پرسپولیس را درک کنند. از طرف دیگر از آقای رضاییان خواهش می‌کنم که از طرف باشگاه نفت مسجد سلیمان با ما همکاری کنند تا پرسپولیس با شرایط بهتری به مصاف عرب‌ها برود.

 

* پرسپولیس در بازی‌های آسیایی توانست دل هواداران را به دست بیاورد.

- من با شما موافق هستم ولی ما در لیگ هم بازی‌های خوبی را انجام دادیم. ما در بازی با ملوان، صبا و حتی ذوب‌آهن‌ خوب کار کردیم و حالا هم امیدوارم که هر روز پرسپولیس به شرایط بهتری برسد.

 

* اما شکست دادن لخویا و بنیاد‌کار مزه دیگری داشت.

- بله... بنیاد‌کار تم بود که تا حالا در تاشکند نباخته بود و ما آنها را در ورزشگاه خودشان بردیم. از آن طرف هم لخویا تیم پولدارها بود! می‌گفتند که این تیم جزو ثروتمندان تیم‌های دنیاست و دیدید که خدا را شکر ما با انجام یک بازی خوب آنهارا در تهران بردیم و سه گل زدیم.

 

* به عنوان سوال آخر در مورد ماجرای واگذاری پرسپولیس چه صحبت دارید؟

- امیدوارم زودتر این بازی‌ها تمام شود و پرسپولیس سر و سامان بگیرد. حیف پرسپولیس با این سابقه و پتانسیل است که دچار چنین مسایلی شود.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها