کد خبر: ۳۰۳۴۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر/ تيم فوتبال هنرمندان تبريز در ديداري خيرخواهانه برابر تيم پيشکسوتان تراکتورسازي به برتري دست يافت.
چهره هاي شناخته شده فوتبال و هنر شامگاه سه شنبه در زمين چمن اختصاصي باشگاه تراکتورسازي تبريز گرد هم جمع شدند تا به بهانه انجام يک مسابقه فوتبال، به نفع کودکان سرطاني به ميدان بروند.
هشت گل و هفت ميليون تومان به نفع بيماران سرطاني
اين ديدار خيريه در سه تايم ۳۰ دقيقه اي برگزار شد، چهره هاي شاخص و شناخته شده فوتبال و هنر حضور داشتند و در نهايت با کمک مالي افراد حاضر در اين بازي، مبلغي نزديک به هفت ميليون تومان جهت کمک به بيماران سرطاني جمع آوري شد.
اين ديدار با نتيجه پنج بر سه به سود تيم هنرمندان به پايان رسيد و طي آن مهدي هاشمي نسب بازيکن مشهدي سال هاي نه چندان دور پرسپوليس و استقلال و محمود نصيرپور از خبرنگاران و گزارشگران تبريزي هر کدام دو گل و محمد محمد زاده (يک گل) به ثمر رساندند و در سوي مقابل براي تيم تراکتورسازي رسول خطيبي دو بار و مهدي ربيع لاله يک بار گلزني کردند.
تلفيق فوتبالي ها و هنري ها
اين بازي خيريه به همت باشگاه هنرمندان تبريز به انجام رسيد و چهره هايي از جمله توني اوليويرا، رسول خطيبي، مهدي هاشمي نسب، خداداد عزيزي، هاشم چاووشي، عليرضا رنجي پور، حميد مجدآبادي، بهمن تقي پور، قربانعلي طاهري فر، سعيد شفيق، محمود نصيرپور، مهدي تقي زاده، يونس نهاري، مسعود باهر، مهرداد خميرگير، مهرداد خوشکار مقدم، محمد محمدزاده، کريم صفري، کاظم شهرياري، اصغر صفي پور، پرويز يخدانساز، علي داداشيان، مجتبي ساعي، حسن اخضري و عطا يوسفي براي تيم سفيدپوش هنرمندان تبريز بازي کردند. اکبر ذوالمجيديان از بازيکنان پيشين فوتبال تبريز و تيم تراکتورسازي به عنوان سرمربي، تقي سعادتپور شهروند نمونه چند سال اخير تبريز به عنوان سرپرست و امير مهدي زاده به عنوان مديرعامل تيم هنرمندان تبريز در اين کار خير حضور داشتند.
همچنين فرهاد روشني شهردار منطقه ۶ تبريز نيز در اين بازي دقايقي براي تيم هنرمندان تبريز به ميدان رفت و در اين کار خير شرکت داشت. سردار جعفري و سردار نظمي از مديران سابق باشگاه تراکتورسازي اين ديدار را از نزديک نظاره کردند.
پابه توپ شدن تراکتوري هاي پيشکسوت
در ترکيب تيم پيشکسوتان تراکتورسازي هم نفراتي از دهه هاي ۶۰، ۷۰ و ۸۰ همچون فيروز دين محمدي، رضا آذري، داود فعال، صابر تقي زاده، داود قاسم زاده، حسين کريمي، عليرضا پژمان، يونس باهنر، قربانعلي احمد زاده، علي ابراهيميان، مهدي ربيع لاله، ناصر ساعي، منوچهر صالحي، ناصر فراستي، حيدر جعفري، کاظم نورمحمدي و چند پيشکسوت ديگر به سرمربيگري داود مهابادپور و سرپرستي قاسم آهنگر به ميدان رفتند.
رويارويي توني و رسول مقابل چشمان نظمي مديرعامل سابق
از نکات جالب توجه اين بازي خيريه، رويارويي رسول خطيبي و توني اوليويرا سرمربيان سابق و فعلي قبل از شروع مسابقه در حضور جمشيد نظمي مديرعامل پيشين اين باشگاه بود که دقايقي با يکديگر صحبت کردند و طي آن خطيبي براي تيم تراکتورسازي و توني آرزوي موفقيت کرد.
رسول خطيبي در تايم اول اين بازي براي تيم تراکتورسازي به ميدان رفت و در تايم هاي دوم و سوم براي تيم هنرمندان بازي کرد و نشان داد که بر خلاف خداداد عزيزي از آمادگي بدني بسيار خوبي برخوردار است. رسول در تايم دوم براي تيم هنرمندان يک پنالتي گرفت که خود از زدن آن امتناع کرد تا مهدي هاشمي نسب آن را تبديل به گل دوم سفيدپوشان کند.
کار ارزشمند اوليويرا و خداداد در روز بدقولي فراز
اما در حضور به ياد ماندني توني و خداداد عزيزي سرمربيان تيم هاي تراکتورسازي و شهرداري که تمرينات تيمشان نيز دقايقي پس از تايم اول اين بازي آغاز مي شد، فراز کمالوند سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز که شب قبل قول حضور در اين ديدار را داده بود، به اين بازي خيريه نيامد تا بازهم عدم حضور در چنين بازي هاي تبديل به علامت سئوال بزرگ شود.
غلامرضا مستقيم محمدي داور شناخته شده تبريزي با کمک صابر خويي و مقصود سليمي قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت و محمدامين مستقيم محمدي داور چهارم بود.
اين ديدار خيريه در حضور نمايندگان انجمن حمايت از بيماران سرطاني از جمله مهندس صدقي مدير اين انجمن برگزار شد و دوغ آنوپ اسپانسري آن را به عهده داشت.
قرار است تيم هنرمندان به زودي يک بازي خيريه ديگر در يکي از شهرستان هاي آذربايجان شرقي برگزار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها