کد خبر: ۳۰۴۶۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
109 نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار عزل یونسی به علت مواضع ناشیانه وی شدند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تذکر جمعی از نمایندگان مجلس به حسن روحانی رئیس‌جمهور برای عزل حجت‌الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان قرائت شد.

حسین سبحانی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس در جریان قرائت تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان دولتی، گفت: جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه و احمد آریایی‌نژاد نماینده ملایر و 106 نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به حسن روحانی رئیس‌جمهور خواهان عزل یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها به علت مواضع ناشیانه ایشان و تهدید امنیت ملی شدند.

بر اساس این گزارش، در تذکر نمایندگان که پیش‌تر خبرگزاری فارس آن را منتشر کرده بود، آمده است:

جناب آقای روحانی

رئیس‌ جمهور محترم ایران اسلامی

آقای یونسی دستیار ویژه جنابعالی در امور اقوام و ادیان از زمان شروع به کارشان در این جایگاه مهم بارها با مواضع نسنجیده و اقدامات اختلاف‌برانگیز و برنامه‌های تفرقه‌ساز امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار دادند.

از جمله مواضع اخیر ایشان در همایش «ایران؛ نام، مردم، سرزمین» با این عنوان که «در حال حاضر عراق نه فقط حوزه تمدنی ماست بلکه هویت، فرهنگ، مرکز و پایتخت ماست»؛ این جملات همان القای ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی که توسط دشمنان انقلاب اسلامی بارها در رسانه‌های آنها و مواضعشان بیان شده می‌باشد.

جناب آقای رئیس‌ جمهور

جمعی از نمایندگان مجلس مصرّانه از جنابعالی می‌خواهند با توجه به روحیه تذکرناپذیر آقای یونسی و اصرار وی بر ادامه این مواضع ناپسند و حساسیت سیاست‌های داخلی و خارجی ناشی از مواضع مسئولان جمهوری اسلامی ایران از شما می‌خواهند آقای یونسی را از این جایگاه عزل کنید و اجازه ندهید این مواضع نسنجیده و بحران‌آفرین ادامه یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
کارگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
ای کاش این نمایندگان برای مرغ 8 هزار تومن و گوشت 33 هزار تومن و گرانی گاز و برق و اب و تلفن و نان و پرتقال 8 هزار و تخم مرغ و آفزایش 14% حقوق کارگران و 35% کابینه آقای رو حانی و دیگر گرانیهای شب عید نامه می نوشتند و خواستار برکناری این قیمتها می شدند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها