کد خبر: ۳۰۴۷۸۴
زمان انتشار: ۰۸:۲۶     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
در قبال بازی یونسی در پازل اسرائیل
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: گفتار اخیر یونسی لطمه زدن به منافع ملی ماست.
به گزارش پایگاه 598، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص بازی هایی که در پازل اسرائیل صورت می گیرد و رئیس جمهور نیز نسبت به آنها سکوت کرده، اظهار داشت: هر گونه صحبتی که بتواند اختلاف را بین کشورهای اسلامی افزایش دهد قطعا به نفع آمریکا و اسرائیل خواهد بود. از رئیس جمهور می خواهیم که تدبیری اندیشیده و با توجه به حاشیه های بسیاری که آقای یونسی داشته اند، خوب است که تجدید نظری در خصوص وی داشته باشند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: گفتار اخیر یونسی لطمه زدن به منافع ملی ماست. در شرایطی که دشمن در منطقه موضوع ایران هراسی را ترویج می دهد و یکی از راهبردهای آمریکایی ها برای فشار به ایران همین مسئله ایران هراسی است، ما نباید حرفی بزنیم یا گفتاری داشته باشیم که در راستای اهداف آمریکایی ها باشد.

وی در ادامه در خصوص تاثیرات منفی اظهارات یونسی گفت: این اظهارات می تواند تاثیراتی منفی در روابط جمهوری اسلامی داشته باشد. به هر صورت جمهوری اسلامی با درخواست دولت های منطقه در حال کمک کردن به کشورهای خاورمیانه است، نباید این مسئله را زیر سوال برد.

جوکار در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: جهان اسلام متشکل از کشورهای مختلف است که حاکمیت همه آنها محترم و هرگونه تعدی به آنها مورد اهمیت است. بنابراین نباید برخی از دوستان به این مسئله خدشه وارد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها