کد خبر: ۳۰۵۱۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
ايران/ جسد جوان 19 ساله‌‌اي بعد از 8 سال داخل يک گودال حوالي شهر کياسر پيدا شد.ماجراي ناپديد شدن اين پسر جوان در سال 1385 به مأموران انتظامي گزارش شده بود.

بر اساس اعلام خانواده قرباني حادثه، او 8 سال قبل براي انجام کاري از خانه خارج شده و ديگر مراجعت نکرده بود.

با توجه به اين گزارش، تجسس‌هاي پليسي براي به دست آوردن ردي از پسر جوان آغاز شده بود اما تمامي اقدامات پليس با بن‌بست روبه‌رو شده بود تا اينکه بعد از 8 سال روز 23 اسفند ماه امسال پيکر بي جان او داخل گودالي پيدا شد.

در حالي که اسماعيل اميني بخشدار چهاردانگه اعلام کرده بود از هويت اين جسد اطلاع دقيقي در دست نيست و جسد براي تحقيقات بعدي در اختيار نيروهاي آگاهي قرار گرفته است در ادامه بررسي‌ها مشخص شد نشاني‌هاي ارائه شده از جسد با پسر جوان ناپديد شده مطابقت دارد.

براساس اعلام پليس، اين جسد در حوالي کياسر در منطقه‌اي به نام «هلي‌چال» در گودالي پيدا شده است.بررسي‌هاي ظاهري جسد کشف شده حکايت از آن داشت که چند سالي از فوت يا قتل قرباني حادثه گذشته است.

تحقيقات پليسي حکايت از آن دارد که گودال محل پيدا شدن جسد محلي بوده که در گذشته حفاري غيرمجاز در آنجا انجام شده است.جسد متعلق به جواني است که محمد باقر ذوالفقاري ۱۹ساله نام داشته و ساکن شهرکياسر بود که در سال ۱۳۸۵مفقود و پرونده آن در مرجع قضايي تشکيل شده بود.

هويت جسد پيدا شده توسط برادر و داماد قرباني حادثه شناسايي شده است.با انتقال جسد به پزشکي قانوني، تحقيقات و کاوش‌هاي علمي متخصصان اين سازمان درباره علت و زمان مرگ در حال انجام است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها