کد خبر: ۳۰۵۲۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
مهدی طارمی مصدومیتش برطرف شده و مشکلی برای بازی کردن مقابل النصر عربستان ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بابک حاتمی و کابریل مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس هستند که نمی‌توانند پرسپولیس را در این بازی همراهی کنند.
 
*نمایش فیلم بازی‌های النصر برای بازیکنان
 
فیلم بازی‌های النصر با بنیاد کار ازبکستان و لخویا قطر امروز به بازیکنان نمایش داده می‌شود تا شناخت بیشتری نسبت به بازی النصر پیدا کنند.
 
*گلزنی النصری‌ها در دقایق پایانی  
 
آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس گزارش 50 صفحه‌ای درباره بازی های تیم النصر عربستان نوشته و آن را تحویل درخشان داده است نکته مهم در آنالیز بازی های النصر این است که النصری ها 85 درصد از گل‌هایش را در 15 دقیقه آخر بازی زدند که پرسپولیسی‌ ها باید این موضوع را در نظر بگیرند.
 
*احتمال عقد خواهر خواندگی بین پرسپولیس و النصر  
 
احتمال عقد خواهر خواندگی بین تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان وجود دارد اگر این اتفاق بیافتد آن وقت هر دو تیم برنامه ریزی لازم برای انجام بازی های دوستانه با یکدیگر را تدارک می‌بینند.
 
*استرجورسکی سرشناس ترین بازیکن النصر  
 
تیم فوتبال النصر عربستان 5 بازیکن ملی پوش و سه بازیکن خارجی دارد آدریان استرجورسکی سرشناس ترین بازیکن النصر است که پنج میلیون یورو قیمت دارد.
 
*اینترنت ضعیف عربستان معضلی برای پرسپولیسی‌ها
 
اینترنت ضعیف عربستان معضلی برای پرسپولیسی‌ها به وجود آورده و بازیکنان برای ارتباط برقرار کردن با داخل کشور دچار مشکل هستند. همچنین برخی از بازیکنان وایبرشان در حال قطع و وصل شدن است.

*پرسپولیس با چند تغییر به مصاف النصر می رود/سرخپوشان درصدد زیارت خانه خدا

خبرهای رسیده از اردوی پرسپولیسی‌ها در ریاض حاکی از است که درخشان قصد دارد با سیستم ریاض حاکی از آن است که درخشان قصد دارد با سیستم بازی‌های قبلی تیمش را وارد زمین مسابقه کند. تاکتیک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان فقط چند تفاوت نسبت با بازی‌های قبلی این تیم دارد. 

محمدنوری کاپیتان پرسپولیس در بازی امروز تیمش مقابل النصر عربستان جای گابریل را پر می‌کند. همچنین کفشگری در کنار نواللهی در پست هافبک دفاعی کار می‌کند. از طرفی دیگر خانزاده در دفاع راست جای بابک حاتمی را خواهد گرفت. 
 
*سرخپوشان در صدد حضور در مکه
 
سرخپوشان درصدد هستند تا بعد از بازی امشب تیمشان مقابل النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان  آسیا به مکه سفر کنند. 

پرسپولیس‌ها بعد از بازی امروز در ریاض به جده سفر می‌کنند و از آنجا راهی مکه  می‌شوند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها