کد خبر: ۳۰۸۶۴۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۲۱ فروردين ۱۳۹۴
استقلال هفته قبل با شكست دو بر یك مقابل فولاد خوزستان، تا حدودی شانس قهرمانی را از دست داده بود. گرچه این تیم روی كاغذ هنوز هم شانس داشت اما فاصله‌اش با صدرنشین به 7 امتیاز رسید تا امیدهایش كمرنگ‌تر شود. با این حال استقلال هنوز شانس كسب سهمیه آسیا را داشت و انگیزه خود را برای ادامه مسابقات از دست نداده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین؛ استقلال هفته قبل با شكست دو بر یك مقابل فولاد خوزستان، تا حدودی شانس قهرمانی را از دست داده بود. گرچه این تیم روی كاغذ هنوز هم شانس داشت اما فاصله‌اش با صدرنشین به 7 امتیاز رسید تا امیدهایش كمرنگ‌تر شود. با این حال استقلال هنوز شانس كسب سهمیه آسیا را داشت و انگیزه خود را برای ادامه مسابقات از دست نداده بود. استقلالی‌ها كه دو هفته قبل هم به نفت تهران باخته بودند، باید حتما سه امتیاز این دیدار را می‌گرفتند.

استقلالی‌ها با امید به شكست دادن ذوب‌آهن در هفته بیست و پنجم پا به ورزشگاه آزادی گذاشتند. نیمه اول این مسابقه گلی نداشت. گرچه ذوب‌آهن با توپی كه به تیر دروازه حریف زد، به آبی‌پوشان ثابت كرد كه برای باخت به آزادی نیامده است. در نیمه دوم اما بازی هم گل داشت، هم زیباتر شد.

در دقیقه 62 استقلال یك ضربه كاشته زد كه دروازه بان ذوب‌آهن توپ را دفع كرد اما مدافعان ذوب‌آهن یك لحظه اشتباه كردند و توپ را به خودشان زدند كه توپ جلوی بازیكن استقلال افتاد و در آن شلوغی، بازیكن استقلال سرنگون شد. داور هم برای استقلال پنالتی گرفت. امید ابراهیمی هم پشت توپ ایستاد و ضربه را تبدیل به گل كرد؛ آن هم با یك ضربه چیپ و نمایشی.

اما بازی با همین نتیجه ادامه پیدا نكرد. در دقیقه 74 بازیكنان ذوب‌آهن كه حملات خود را بیشتر كرده بودند، توسط دانیال اسماعیل فر دروازه استقلال را باز كردند. این گل از روی یك ضربه كرنر به ثمر رسید. دو دقیقه بعد نزدیك بود استقلال گل دوم را هم بخورد اما در موقعیتی كه برای ذوبی‌ها ایجاد شد، محسن فروزان توپ را گرفت.

تلاش دو تیم اما همچنان ادامه داشت. از طرفی استقلالی‌ها حمله می‌كردند و از طرف دیگر بازیكنان ذوب‌آهن با حملات خطرناك، جواب حریف را می‌دادند. اما هیچ كدام از دو تیم نتوانستند دروازه حریف را باز كنند و مسابقه با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

حالا اگر نفت تهران یا تراكتورسازی تبریز بتوانند حریف خود را در این هفته شكست دهند، استقلال دیگر واقعا باید قید قهرمانی را بزند چراكه فاصله آن‌ها با صدر جدول بیشتر از 7 امتیاز می‌شود؛ آن هم در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها