کد خبر: ۳۱۲۳۰۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صبحانه آنلاين، اگر در کارها و زندگي روزمره خود از اين جملات استفاده مي‌کنيد، مي‌توانم به جرأت بگويم که در مواجه با مشکلات زندگي شکست خواهيد خورد.

وظايف شغلي من چيز ديگري است
هنگامي که موقعيت شغلي و شرايط کارتان را پذيرفته‌ايد، پس به خوبي از مسئوليت‌ها و حجم کاريتان با خبر هستيد اما پس از مدتي مسئوليت شما بيشتر مي شود و شکل اوليه آن تغيير مي‌کند.
وقتي رئيس‌تان مسئوليت‌هاي ديگري روي دوش خسته شما مي‌گذارد، بسيار وسوسه مي‌شويد که در برابر آن همان لحظه بايستيد.
گفتن اين حرف درست موقعي که کاري به شما سپرده مي‌شود تأثير بدي روي طرز فکر رئيس‌تان مي‌گذارد، به طوري که شما را فردي تنبل معرفي مي‌کند.
بهتر است در اين حين به جاي مخالفت در همان لحظه زماني را در نظر گرفته و به ديدن رئيس‌تان برويد و در مورد وظايف محول شده جديد که خارج از چارچوب اصلي است با او صحبت کنيد و اين نکته را يادآور شويد که ممکن است وقت کافي براي انجام دادن چند کار همزمان را نداشته باشيد.

نمي‌توانم اين کار را انجام دهم
به جاي اينکه پروژه‌اي را به طور کامل کنار بگذاريد، براي انجام دادن آن چند روش متفاوت را درنظر بگيريد و به گزينه‌هايي هرچند ناقص اشاره کنيد تا مشخص شود که شما براي انجام دادن پروژه تلاش مي‌کنيد.
به ياد داشته باشيد که فرار از مشکلات شما را فردي ترسو نشان مي‌‌دهد به جاي فرار از کار با ارائه راه حل خوب عضو با ارزش گروه معرفي مي‌شويد و هر موفقيت کاري شما را به موقعيت بهتري مي‌رساند.

من مقصر نيستم
هيچ فردي دوست ندارد در محيطي که کار مي‌کند تمام خطاها به او نشانه رود اما گاهي پيش مي‌آيد که خطايي مرتکب شده‌ايد و به سبب اشتباه شما کاري با مشکل مواجه شده است. در اينگونه مواقع به جاي اينکه گناهتان را به گردن ديگران بيندازيد، بپذيريد که اشتباه کرده‌ايد.پذيرفتن اشتباه نشان دهنده اين است که شما از اشتباهايتان درس گرفته‌ايد و توانايي يادگيري از خطاهايتان را داريد.

اين کار به سرعت انجام مي‌شه
اين جمله را هرگز به زبان نياوريد، مگر اينکه کاري وجود داشته باشد که بتوان در چند ثانيه انجامش داد. گفتن اينکه اين کار بيشتر از چند ثانيه طول نمي‌کشد، باعث مي‌شود سعي و تلاش شما دست کم گرفته شود.
ممکن است به سبب تيزهوشي و مهارت در کارتان بتوانيد آن را زودتر از موعد مقرر انجام دهيد اما با اين روش رئيس‌تان متوجه نمي‌شود که شما کاري را که زمان‌بر بوده، فقط به سبب مهارتتان در مدت زماني کوتاهتري به پايان رسانديد.

احتياج به کمک ندارم
اين طرر فکر را که مي‌توانيد همه کارها را به تنهايي به سرانجام برسانيد از ذهن خود بيرون بريزيد.
در نظر داشته باشيد که کارگروهي مستلزم همفکري و مشاوره با ديگر اعضا گروه است و در واقع توانايي کارکردن با ديگران نشان دهنده توانمندي افراد است.

خيلي بي‌انصافي است
گاهي در يک برهه زماني، زندگي وفق مراد شما نيست و اغلب کارهايتان به نحوي که مي‌خواهيد پيش نمي‌رود.دراين زمان به جاي گلايه کردن بايد به مشکلات موجود و راه حل‌ها توجه کنيد.
اگر در محيط کارتان يکي از همکاران با بي‌انصافي تمام کار را از شما مي‌گيرد به جاي گله و شکايت دنبال راه حل تازه‌اي باشيد.
براي مثال مي‌توانيد يک پيشنهاد مبتکرانه براي انجام همان کار ارائه دهيد.
با اين روش نه تنها جلوي بي‌انصافي ديگران را مي‌گيريد بلکه چند قدم بيشتر به موفقيت نزديک مي‌شويد و به طور حتم پيدا کردن يک راه حل به مراتب بهتر از نق زدن و گله کردن است.

هميشه با اين روش انجام مي‌شود
اگر مي‌خواهيد در کارتان پيشرفت کنيد بايد راه‌هاي تازه‌اي براي پيشبرد آن به کار ببريد و در اين مسير ممکن است فرصت‌هاي بهتري براي موفق شدن به دست آوريد.
همين حالا که اين گزارش را مطالعه مي‌کنيد، فرصت‌ها و موقعيت‌هاي پيش رويتان وجود دارد که بي‌صبرانه به چشم‌هاي شما خيره شده‌اند و منتظر انتخاب نهايي شما هستند.
بهترين روش براي تمرکز بيشتر و موفقيت در کارها اين است که برنامه‌ريزي روزانه براي انجام کار خود داشته باشيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها