کد خبر: ۳۱۲۵۰۳
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
تیم پاس در روزی که می‌توانست با پیروزی برابر فولاد یزد حتی به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کند با تساوی برابر این تیم یزدی امیدهایش رنگ باخت تا همچنان در رویای لیگ برتری شدن باقی بماند.
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز تیم پاس همدان در حالی برابر فولاد یزد صف‎آرایی کرد که بدبینترین هوادار هم فکر نمی‌کرد در روزی که پاس برای صعود می‌جنگید، چنین ناکام از میدان خارج شود.

پاسی‌ها می‌توانستند از غفلت دو رقیب خود یعنی مس رفسنجان و سیاه‌جامگان
مشهد نهایت بهره را برده و حریف قعرنشین خود را گلباران کنند تا عملاً به عنوان تیم نخست، صعود خود را به لیگ برتر مسجل کنند.

سبزپوشان همدانی در حالی تا دقیقه 85 بازی با تک‌گل کاپیتان خود صادق کرمی پیش بودند که در میان ناباوری همه، فولادی‌ها گل تساوی را وارد دروازه پاس کردند تا امیدهای این تیم همدانی رنگ ببازد.

بازیکنان بی‌نفس پاس که از دقیقه 50 چیزی برای عرضه نداشتند دیگر نتوانستند کاری از پیش ببرند و در روزی که اصلاً خوب نبودند مردم همدان را مأیوسانه راهی خانه‌هایشان کردند.

پاس همدان در این بازی به نیمکتش باخت زیرا داوود مهابادی با سیستم اشتباه
و تعویض‌های غلط، عملاً ابتکار عمل را از پاسی‌ها گرفته بود.

در این میان دستیاران کم‌تجربه‌ مهابادی شاید، مزید بر علت شدند تا پاس نتواند گره کور بازی خود را باز کند.

تیم میلیاردی پاس با تساوی برابر فولادی که تنها با 300 میلیون تومان بسته شده بود نتوانست کاری از پیش ببرد این در حالی بود که تمام شرایط صعود در دستان پاس قرار داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها