کد خبر: ۳۱۴۶۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
باني فيلم/ محمدرضا غفاري همکاري با فيلمسازان جوان را عرصه‌اي براي بروز خلاقيت خود مي‌داند.
غفاري به سوره سينما گفت: بعد از اينکه بازي در سينمايي «کوچه بي‌نام» را به پايان رساندم، بازي در سه فيلم کوتاه داستاني و نيمه بلند را قبول کردم، به اين دليل که اينگونه آثار به بازيگر اجازه مي‌دهد با آسودگي بيشتر دست به خلاقيت بزند. به عبارت بهتر بستري براي تمرين گسترده به دست مي‌آورد، چيزي که در يک فيلم بلند سينمايي که براي اکران عمومي آماده مي شود، مجال بروز آن وجود ندارد.
وي افزود: سه هفته پيش فيلمبرداري فيلم نيمه بلند «بيست هفته» به کارگرداني مسعود قراگزلو را به پايان رسانديم. من در اين پروژه با سحر دولتشاهي و مصطفي زماني همبازي بودم. اين اثر نيمه بلند براي حضور در جشنواره ها آماده مي شود و من از اينکه سهمي در آن داشتم خوشحالم. وقتي کارگردانان اين آثار که جواناني خوش ذوق و با استعداد هستند از تو دعوت مي کنند تا در تجربه هاي ارزشمندشان شريک باشي، چه دليلي براي دريغ همکاري وجود دارد؟ من هميشه از آثار سينمايي و کوتاه استقبال کرده‌ام.
غفاري در پاسخ به اين سوال که آيا با پايان‌بندي «کوچه بي‌نام» موافق است، گفت: با توجه به اينکه فيلم هنوز براي مردم به نمايش در نيامده اجازه دهيد اشاره مستقيمي نداشته باشم و تنها به گفتن اين نکته اکتفا مي‌کنم که سرنوشت کاراکتر من در «کوچه بي نام» شبيه به سرنوشتي بود که در فيلم «برف» داشتم. در آن فيلم من به پادگان برنمي‌گردم تا خدمت سربازي ام را ادامه بدهم، در فيلم «کوچه بي‌نام» هم يک نوع سرخوردگي باعث مي‌شود، تصميم ناگهاني و عجيب بگيرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها