کد خبر: ۳۱۴۶۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
گرچه بايد براي اقامت در هتل‌هاي لوكس زياد هزينه كنيم، اما براي اغلب افراد تجربه‌اي دلچسب خواهد بود. با اين حال هميشه هم نبايد گول ستاره‌هاي يك هتل را خورد. در برخي از هتل‌ها اگر قوانين را رعايت نكنيد شايد گردن شما زده شود! پس مراقب باشيد به اين هتل‌ها نرويد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرارديد، تجربه اقامت در يك هتل پنج ستاره مي‌تواند بسيار لذت‌بخش باشد. البته شايد هركسي نتواند به دليل هزينه‌هاي بالاي آن در هتل‌هاي لوكس اقامت داشته باشد. اما امنيت يك هتل نيز بسيار حائز اهميت است، بنابراين حواستان باشد به كدام هتل‌ها مي‌رويد.

 
در ادامه با هتل‌هايي آشنا خواهيد شد كه نبايد در آن‌ها اقامت داشته باشيد.
 
هتل پنج ستاره داعش در موصل – عراق
موصل شهري در شمال كشور عراق و سومين شهر بزرگ عراق پس از بغداد و بصره است. اين شهر تحت كنترل داعش بوده است. آن‌ها هتل 11 طبقه‌اي را در اين شهر آماده كرده‌اند. اين هتل 262 تختخوابي روزي يكي از بهترين‌هاي عراق بود، اما حالا داعش كنترل آن را در دست دارد. رقص، موسيقي، سيگار و قمار در اينجا ممنوع بوده و زنان بايد از سر تا پا مشكي بپوشند.
 
گول مبلمان چرم آن را نخوريد، چرا كه در يكي از ناامن‌ترين شهرهاي جهان هستيد. داعش تلاش دارد تا «قوانين» خود را در اين هتل پياده كند و كساني كه اين قوانين را نقض كند، احتمال «گردن‌زني» يا «نقص عضو» برايش وجود دارد.
 
هتل چهار فصل دمشق
شعار هتل اين است: «هتل ما با موقعيت عالي در كنار يك مسجد خيلي قديمي در مركز شهر دمشق، لوكس‌ترين امكانات و خدمات در سوريه را براي شما فراهم مي‌آورد.»
 
با اين حال، مقامات امنيتي مي‌گويند در حال حاضر فقط در مواقع كاملا اضطراري به سوريه سفر كنيد. دمشق يكي از تاريخي‌ترين شهرهاي جهان است كه جذابيت‌هاي توريستي فراواني هم دارد. دژ كُردان (Crac des Chevaliers) و شهري باستاني پالميرا يا تدمر از مكان‌هاي ديدني سوريه است.


 

 

هتل موون پيك – صنعا
چه براي سفر تفريحي و چه براي سفر كاري به يمن رفته باشيد، اين هتل همان جايي كه است كه تمام انتظارات شما را برآورده مي‌كند. جكوزي، مركز پرورش اندام و استخر براي رفاه حال تمام مهمانان در هتل تعبيه شده است. سفر به يمن در اين روزها كار عاقلانه‌اي نيست. خطر تروريسم و آدم‌ربايي در يمن وجود دارد. صنعا در دل كوهستان واقع شده و ارتفاع آن از سطح دريا 2286 متر است. اين شهر در ميراث جهاني ثبت شده و به دليل معماري خاصش مشهور شده است. ساختمان‌هاي چندين طبقه كه الگوهاي هندسي متفاوتي دارند پاي توريست‌هاي فراواني را به اين شهر مي‌كشاند. جزيره سقطرا نيز يكي ديگر از مشهورترين نقاط يمن است. پوشش گياهي آن واقعا عجيب و منحصر به فرد است.

 

 


كورينثيا، طرابلس – ليبي
هتل كورينثيا يكي از لوكس‌ترين هتل‌هاي ليبي است. سرزميني كه لقب «جواهر شرق» را يدك مي‌كشد. سفر به نقاط مختلف ليبي به علت حملات تروريستي خطرناك است. در ماه ژانويه، در يكي از همين حملات تروريستي 9 نفر در لابي اين هتل كشته شدند. طرابلس پايتخت ليبي است كه در موزه «قلعه قرمز» آن، آثاري وجود دارد كه نشان مي‌دهد اين شهر بيش از 5000 ساله قدمت دارد.
 


هتل روتانا اربيل – عراق
روتانا يكي از لوكس‌ترين هتل‌هاي عراق است. شعار اين هتل اين است: «بيشترين ميزان لوكس بودن يك هتل را فقط در اينجا خواهيد يافت.» مقامات عرا

 

قي تمايل خود را براي جذب توريست ابراز كرده‌اند. طاق كسري يا ايوانِ مداين بزرگ‌ترين طاق آجري جهان است كه خود مي‌تواند منبع درآمدي خوب براي عراق باشد. همچنين، مانداب‌هاي جنوب اين كشور مي‌تواند به يك مركز اكو توريسم خوب تبديل شود.


 

 


هتل سرنا، كابل
اين هتل در مركز كابل واقع شده و يكي از بهترين هتل‌هاي افغانستان است. پوشش گياهي اطراف اين هتل حس آرامش خوبي را در قلب اين شهر براي ميهمانان خود به ارمغان مي‌آورد. البته سال‌ها است كه افغانستان امنيت كافي را نداشته و حملات

 

تروريستي به كرات در اين كشور ديده مي‌شود.
 

 

 

هتل آزالاي – باماكو، مالي
باماكو پايتخت كشور مالي است. گروه‌هاي تندرو  در بخش‌هايي از اين كشور فعاليت دارند و مناطقي از اين كشور تحت كنترل آن‌ها است. سفر به مالي در حال حاضر اصلا گزينه مناسبي نيست. اما در صورت برقراري امنيت، اين هتل مي‌تواند امكانات و خدمات را درست مانند هتل‌هاي لوكس غربي به شما ارائه دهد.


 

 


هتل سوفي‌تل در طابا – مصر
سوفي‌تِل (Sofitel) نام هتل‌هاي زنجيره‌اي مجلل و گران‌قيمت فرانسوي است. اولين هتل سوفي‌تل در سال ۱۹۶۴ ميلادي، در شهر استراسبورگ، فرانسه افتتاح شد. اما اين هتل در ارتفاعات طابا در مصر واقع شده است. مناظر اطراف آن زيبا است. معماري شرقي هتل با معماري خاص فرانسوي آميخته شده تا احساسي زيبا را به بيننده القا كند. در ماه فوريه سال 2014، سه گردشگر از كره جنوبي در اين منطقه جان خود را از دست دادند. به نظر مي‌رسد كه ناآرامي‌هاي اين چند سال اخير در مصر باعث شده تا از تعداد گردشگران اين كشور كاسته شود. اهرام ثلاثه مصر و صومعه سنت كاترين كه يكي از كهن‌ترين صومعه‌هاي جهان است همواره گردشگراني را به خود جذب كرده‌اند.

بابيلون وارويك – بغداد
اتاق‌ها و سوئيت‌هاي بابيلون وارويك كاملا هنرمندانه طراحي شده تا سبك زندگي عربي را به مهمانان خود عرضه كند. بغداد نسبت به برخي شهرهاي ديگر عراق امن‌تر است، با اين حال چندين حمله تروريستي در اين شهر مشاهده شده است. بنابراين سفر به عراق در حال حاضر چندان توصيه نمي‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها