کد خبر: ۳۱۷۱۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال پر‌سپولیس می‌گوید مشکلات مالی سرخپوشان کماکان پابرجاست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، حمیدرضا علی‌عسگری درباره دیدار پر‌سپولیس مقابل الهلال عربستان اظها‌ر کرد: بازی سختی را در ریاض پیش‌رو داریم. الهلال یکی از تیم‌های پر قدرت آسیاست. این تیم باید فصل قبل قهرمان می‌شد اما به خاطر اتفاقاتی که رخ داد، نتوانست به حق خود برسد. ما مقابل تیمی بازی داریم که از بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد.

 

وی درباره دیدار رفت پر‌سپولیس مقابل این تیم هم تصریح کرد: خدا را شکر که هو‌اد‌ا‌ران به ورزشگاه آزادی آمده و ما را حمایت کردند. حضور هو‌اد‌ا‌ران در پیروزی ما تاثیرگذار بود و ما هم با انجام یک بازی منطقی توانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم. البته به خاطر این که می‌خواستیم به پیروزی برسیم بی‌گدار حمله می‌کردیم و در برخی از صحنه‌ها مهاجمان آنها روی دروازه ما خطرآفرین شدند اما در بازی برگشت این گونه نخواهد بود و بازی منطقی‌تری را به نمایش می‌گذاریم.

 

او در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای پر‌سپولیس برای صعود از این مرحله قائل هست، گفت: شانس صعود پر‌سپولیس را کم نمی‌بینم. ما بازی رفت را برده‌ایم و الان می‌توانیم با دفاع از آن نتیجه‌ به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کنیم.

 

مدافع تیم پر‌سپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرد و گفت: مشکلات مالی کماکان پابرجاست و هنوز هیچ مشکلی حل نشده. گویی مسئولان باشگاه می‌خواستند با وعده و وعید فصل را به پایان ببرند تا بازیکنان بدون دریافت پول به خانه‌هایشان بروند. الان به هدفشان رسیده‌اند و ما هنوز از باشگاه طلبکاریم و پولی دریافت نکرده‌ایم.

 

علی‌عسگری درباره مشکل ممنوع‌الخروجی‌اش هم توضیح داد: به خاطر مشکلات مالیاتی ممنوع‌الخروج هستم. باشگاه مبلغی از قرارداد من را کم کرده تا به اداره مالیات پرداخت کند ولی به خاطر عدم پرداخت این پول، اداره مالیات من را ممنوع‌الخروج کرده است.

 

او در پاسخ به این سوال که چند درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده است، گفت: به گفته مسئولان باشگاه ۵۰ درصد از قراردادم را دریافت کرده‌ام اما خودم فکر نمی‌کنم که این ۵۰ درصد درست باشد. متاسفانه فصل به اتمام رسیده و باید بدون دریافت پول به تعطیلات برویم. واقعا این موضوع خیلی ناراحت‌کننده است. کاش به آن چیزی که می‌گفتند عمل می‌کرد‌ند تا مشکلاتمان حل می‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها