کد خبر: ۳۱۹۹۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سيد اميرحسين قاضي‌زاده هاشمي با يادآوري حادثه اخير فوت تعدادي از زائران عربستاني در شهر مشهد به دليل مسموميت شديد، افزود: متاسفانه ۴ نفر از اين زائران كه اغلب كودك و نوجوان بودند جان خود را از دست داده‌اند و در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شده در پي استفاده از قرص‌ برنج براي سم‌پاشي هتل و تبخير و انتشار گاز اين قرص در فضاي هتل چنين مسموميتي به وجود آمده است.

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي، درباره برخي احتمالات مبني بر عمدي بودن مسموميت زائران عربستاني،‌ ادامه داد: بايد دستگاه‌هاي امنيتي و انتظامي هرچه سريع‌تر عمدي بودن يا نبودن اين حادثه را مورد بررسي قضايي قرار دهند البته ظاهر ماجرا بي‌احتياطي مسئولان هتل در مشهد است.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، تصريح كرد: به نظر مي‌رسد مسئولان هتل به جهت صرفه‌جويي‌هاي مالي از قرص برنج استفاده كردند اين درحالي است كه اگر هم مسئولان مي‌خواستند از اين قرص جهت سم‌زدايي استفاده كنند بايد هتل را از حضور زائران خالي مي‌كردند كه اين اقدام صورت نگرفت.

نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي، گفت: بايد مقامات مسئول بعد از بررسي دقيق پرونده و مشخص شدن عمدي بودن ونبودن آن به اظهارنظر بپردازند.

چند روز پيش تعدادي از زائران عربستان سعودي در يكي ازهتل هاي مشهد به دلايلي نامعلوم مسموم شده و تعدادي نيز فوت شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها