کد خبر: ۳۲۸۵۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی قصد ندارد قبول کند که تیمش به خاطر اشتباهات بازیکنان و اعضای کادر فنی در بازی مقابل نفت، مساوی کسب کرد و حتی اگر شایعه‌ای در کار نبود، این نفت تهران بود که برنده مسابقه می‌شد و قهرمانی را مال خود می‌کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی قصد ندارد قبول کند که تیمش به خاطر اشتباهات بازیکنان و اعضای کادر فنی در بازی مقابل نفت، مساوی کسب کرد و حتی اگر شایعه‌ای در کار نبود، این نفت تهران بود که برنده مسابقه می‌شد و قهرمانی را مال خود می‌کرد.

اشتباه بچه‌گانه آندو تیموریان در ارتکاب دو خطای ناشیانه و ضعف تونی در شناسایی نقطه ضعف تیمش و دریافت سه گل از روی نقطه کرنر برای عباسی نشانه باخت به خودی است اما گویا او و دوستانش ترجیح می‌دهند چشم‌شان را ببندند و همچنان فغانی را عامل از دست رفتن قهرمانی بدانند.

مدیرعامل تراکتورسازی که اتفاقا هواداران این تیم هم رابطه چندان خوبی با او ندارند، از حالا تلاش می‌کند برای کمیته داوران تصمیم بگیرد. او مدعی است اگر سازمان لیگ و کمیته داوران عاقل باشند، اجازه نخواهند داد فغانی تا یک سال بازی‌های تراکتورسازی را قضاوت کند!

باید دید کمیته داوران و سازمان لیگ تا چه حد به این خواسته مدیرعامل تراکتورسازی تن می‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
بهزاد تبریز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
چرا چرت میگی ؟! کجای تیم مقصر بود ؟ تراختور 3تا گل نازین به نفت زد اگه آندو اخراج نمی شد به استثنای تاثیرش در روند بازی از یه هم پنالتیفرید کریمی گرفته میشد نفت تهران حداقل مثل اس دق لال 4 تا از تراختور میخورد.. چرت نگین خواهشا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها