کد خبر: ۳۲۹۲۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی از آماده باش نظامیان ارتش این رژیم در مرز نوار غزه به دنبال شهادت کودک شیرخواره فلسطینی بدست شهرک نشینان صهیونیست خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، شبکه خبری فلسطین الیوم اعلام کرد: کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد پس از آنکه اطلاعاتی درباره تصمیم گروه های مقاومت برای پاسخ به جنایت شهرک نشینان مبنی بر سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی بدست آمد، نظامیان ارتش این رژیم در مرز غزه به حالت آماده باش درآمدند.

در همین رابطه گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد، مقاومت فلسطین حق هرگونه پاسخ با تمام راهکارها به جنایت سوزانده شدن نوزاد فلسطینی به دست شهرک‌نشینان اسرائیلی در کرانه باختری را برای خود محفوظ می‌داند.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس گفت: «ملت فلسطین و مقاومت آن هرگز در برابر جنایت سوزانده شدن این نوزاد و خانواده او در نابلس سکوت نخواهند کرد. دشمن تنها زبان زور و مقاومت را درک می‌کند.

منابع فلسطینی روز گذشته از کشته شدن یک کودک شیرخوار فلسطینی و زخمی شدن 3 عضو دیگر از اعضای یک خانواده در پی اقدام شهرک‌نشینان صهیونیستی در آتش زدن خانه آنها در «نابلس» در شمال کرانه باختری، خبر دادند.

این منابع اعلام کردند این حادثه، بامداد دیروز در منزل مسکونی در روستای «دوما» نزدیک نابلس رخ داد و شهرک‌ نشینان پس از به آتش کشیدن این خانه، همچنین شعارهای تبعیض‌آمیز و توهین‌آمیزی علیه عرب‌ها نوشتند.

این منابع تصریح کردند «علی سعد دوابشه» کودک یک و نیم ساله این خانواده در پی این آتش‌سوزی جان خود را از دست داد و بقیه اعضای خانواده دچار حالت سوختگی از درجه سوم شده‌اند.

به ‌گفته این منابع، شهرک‌نشینان یک خانه دیگر را در این روستا به آتش کشیدند ولی این حادثه تلفاتی در بر نداشت. اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها موجی از خشم و انزجار عمومی در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است و بسیاری از کاربران اینترنتی با محکوم کردن این اقدام از سکوت و هم‌پیمانی سران کشورهای عربی در قبال تجاوزات متعدد و سازمان یافته رژیم صهیونیستی انتقاد کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها