کد خبر: ۳۴۰۴۷۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۱     ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
سخنگوی قوه قضاییه درخصوص پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی گفت: هم‌اکنون 45 نفر در حال محاکمه هستند که این افزاد در رابطه با بانک صادرات متهم‌ هستند و کیفرخواست برایشان صادر شده است.

به گزارش پایگاه 598، محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در هشتاد و پنجمین نشست خبری خود در خصوص پرونده 3 هزار میلیاردی اظهار داشت: این پرونده متهمان متعددی داشته و اینکه بعضی می‌گویند وقفه‌ای ایجاد شده به دلیل تغییر قاضی پرونده است.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: هنگامیکه قاضی سراج به بازرسی کل کشور رفت پرونده آماده برای محاکمه غیابی بود اما چون قاضی عوض شد و پرونده سنگین است زمان می‌برد تا قاضی جدید مطالعه کند.

اژه‌ای تصریح کرد: هم‌اکنون 45 نفر در حال محاکمه هستند و این 45 نفر در رابطه با بانک صادرات متهم‌اند و کیفرخواست برایشان صادر شده است.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: در 3 جلسه دادگاه فقط کیفرخواست خوانده شده و این 45 نفر از مدیرعامل سابق بانک صادرات گرفته تا بقیه متهمان مرتبط به بانک صادرات هستند که همه آنها با قرار مناسب آزادند و به ترتیب احضار و دعوت می‌شوند تا محاکمه صورت بگیرد.

وی افزود: اتهامات این افراد متفاوت است اما همه مرتبط با همین پرونده بانک صادرات‌اند و به تناسب دادگاه یک تا چند نفرشان به دادگاه احضار و دعوت شده و محاکمه صورت می‌گیرد.

این مقام ارشد قضایی در مورد خاوری خاطرنشان کرد: خاوری که نیست و باید غیابی محاکمه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
چه زود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها