کد خبر: ۳۴۲۵۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۴
وزیر بهداشت که برای بررسی شرایط مصدومان حادثه منا و تسریع در روند مسائل مربوط به زوار ایرانی به مکه سفر کرده است، لحظات دیدار خود با بازماندگان را در اینستاگرام منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت برای رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه منا به مکه سفر کرد.

وی همچنین با حضور در مکه در تلاش است تا روند پیدا کردن هموطنان مفقود، شناسایی و انتقال قربانیان حادثه منا را تسریع بخشد. قاضی زاده هاشمی در حاشیه وظایف خود به دیدار خانواده بازماندگان این حادثه خونین رفت و لحظات این دیدار را در اینستاگرام خود ثبت کرد.

روایت وزیر بهداشت از بازماندگان حادثه منا+ عکس

وی نوشت:
"ساعتی پیش، با قلبی مالامال از اندوه، به دیدار خانواده هایی در میان کاروان های حجاج کشورمان در مکه مکرمه رفتم که همچنان چشم انتظار خبری از عزیزانشان بودند و عروجشان را باور نداشتند.

دقایقی بود تلخ. غیر قابل توصیف. چشم های منتظر مادر سالخورده، اشک های گوشه چشم زن جوان برای همسرش، دخترکی که از شوک مرگ پدر بیرون نیامده بود و درد و دل هایی که تحمل سنگینی می خواست شنیدن شان... غم از دست دادن عزیز و غربت و برخی بی مهری ها و ... رمق را از همه گرفته بود.

پای صحبت شان نشستم. چه سخت که در گام اول، تنها می توانستم برایشان طلب صبر کنم و البته به لطف خدا امیدوارم، که همکاری ها مسوولانه تر شود و گام های بعدی به سرعت برداشته شود. همان تصمیماتی که در جلسه عصر امروز ستاد ویژه، در حضور ریاست محترم جمهوری و در تهران اتخاذ شده است.

امید که تلاش ها در روشن شدن وضعیت همه عزیزانمان به نتیجه برسد... گفتنی هایی هم هست. شاید برای بعد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها