کد خبر: ۳۴۴۴۱۰
زمان انتشار: ۰۸:۲۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۴
طومار نزدیک به ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه رازی کرمانشاه:
در بخشی از این بیانیه آمده است: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در این شرایط تاریخی از اصول قانون اساسی (که تجسم آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است) پاسداری نمایند و برای حراست از منافع ملی و جلوگیری از نفوذ دشمنان ملت، قاطعانه این متن جمع بندی شده را رد نمایند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، نزدیک به 700 نفر از دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه با امضا طوماری که نام امضا کنندگان آن در اختیار پایگاه 598 قرار گرفته، خواستار رد برجام در مجلس توسط نمایندگان شدند.
 
بسم الله العلیم البصیر
 
«یا أیُّهَا الَّذینَ ءامنَوا إن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم و یُثِّبَت أقدامَکمُ» (فتح 20)
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سلام علیکم
 
ملت مسلمان و آزاده ایران، در طول سی و هفت سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده است که نه تنها می توان در مقابل زورگویی و زیاده خواهی مستکبرین، بالاخص آمریکا ایستاد، بلکه می توان در مقابله با آنها پیشرفت نمود؛ پیشرفتی که متکی به استعدادهای داخلی ملت است و به وسیله فرزندان آن صورت گرفته است.
 
پس از بررسی فنی، حقوقی، سیاسی و امنیتی متن جمع بندی مذاکرات هسته ای (که با عنوان برجام شناخته شده است) متاسفانه شاهد آن هستیم که طرف ایرانی به یکی از اهداف اصلی خود در مذاکرات، که لغو کامل تحریم ها بود دست نیافته است. از سوی دیگر در مسیر پیشرفت دانش هسته ای محدودیت های بسیاری اعمال شده و استقلال و آزادی کشور در قسمت های مختلف متن نقض گردیده است.
 
جای تعجب است که برخی از مسئولین کشوری متن جمع بندی شده را فتح الفتوح تاریخی می خوانند!!! آیا یک بار به دقت این متن و نقد کارشناسان فنی را بررسی کرده اند؟؟؟
 
حال که نوبت به بررسی برجام در صحن مجلس شورای اسلامی رسیده است، ما دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم بر اساس سوگندی که خورده اند در این شرایط تاریخی از اصول قانون اساسی (که تجسم آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است) پاسداری نمایند و برای حراست از منافع ملی و جلوگیری از نفوذ دشمنان ملت، قاطعانه این متن جمع بندی شده را رد نمایند.
 
همچنین لازم است با تعیین چارچوب های مشخص و شفاف و اعمال اصلاحات لازم در متن، زمینه را برای مذاکرات بعدی فراهم نمایند تا به یک توافق خوب و متوازن دست یابیم.
 
نمایندگان ملت را از مصلحت اندیشی های شخصی و جناحی که مانع انجام تکلیف الهی می شود بر حذر داشته و اخطار می دهیم که ملت مسلمان و آزاده ایران ناظر بر نمایندگان هستند و در آینده ای نه چندان دور در مورد عملکرد آنان قضاوت خواهند نمود.
 
در پایان، حمایت خود را از خواهران و برادران خود که چند روزی جهت رد برجام، غیرت‌مندانه در مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن نموده اند اعلام می نماییم و از درگاه ایزد منان برای نمایندگان ملت، توفیق انجام وظیفه را خواهانیم.
 
« اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد. همه باید بدانند هاضمه سیری ناپذیر استکبار جهانی چشم از کشورشان بر نداشته است.»
 
(امام خامنه ای 14/3/1394)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها