کد خبر: ۳۵۴۰۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۷ آذر ۱۳۹۴
به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو به دستور عباسپور رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات تمامی دفاتر بسیج دانشجویی در این دانشگاه پلمپ شدند.
به گزارش پایگاه 598، ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات در گفتگو با «نسیم»، گفت: به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو به دستور عباسپور رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات تمامی دفاتر بسیج دانشجویی در این دانشگاه پلمپ شدند.

مسئولين واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد براي جلوگيري از برگزاری نشستی با عنوان "مافیای قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد" با حضور دکتر علي زاكاني، دفتر بسیج دانشجویی را بستند.

محمد مهدی رمضان زاده، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص اقدام دانشگاه علوم تحقیقات به بستن بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت:امروز برنامه بسیج دانشجویی این دانشگاه با موضوع مافیای قدرت و ثروت که قرار بود با حضور آقای زاکانی به بررسی اتفاقات پشت پرده‌ای که در دانشگاه آزاد رخ می‌دهد پرداخته شود لغو شد.

وی ادامه داد: برخلاف قانون شاهد این بودیم که با وجود داشتن این برنامه مجوز این دانشگاه اجازه برگزاری آن را نداد و برد بسیج دانشجویی شکسته شد امروز نیز درب دفتر بسیج دانشجویی بسته شده و اجازه ورود و خروج به هیچ کس داده نمی شود.

رمضان زاده تاکید کرد: متاسفانه مشاهده می شود که بخش مافیای قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد چه قدر مورد حساسیت مسئولین و دست اندرکاران آن می شود که حاضرند برای حفظ منافع خود به هر اقدامی مثل بسته شدن بسیج این دانشگاه متوسل شوند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در ادامه سخنانش اظهار داشت: این اتفاقات نشان می دهد که اتفاقات پشت پرده ای زیادی در این دانشگاه به وقوع پیوسته که مسئولین این دانشگاه تمایلی به اطلاع رسانی این مسائل به دانشجویان و آگاه سازی آن ها ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز حراست دانشگاه علوم تحقیقات موجب تنش آفرینی در دانشگاه شده است و مسئولیت همه اتفاقاتی که در این دانشگاه هم اکنون در حال رخ دادن است به عهده رئیس واحد دانشگاهی و مسئولین حراست آن است چرا که هم اکنون دانشجویان این دانشگاه با حراست درگیر هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
چه خوب و چه عالی اصلا چه نیازی است به اینها که برای خودشان دفاتر درست کردن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
بسیج یک نیروی مردمی 25 میلیونی است،حالا چه نیازی به تو ؟

اون دستی که جرات می کند به بسیج دست دراز می کند،جرات دارد به مردم نیز دست دراز کند

این عظمت بسیج است که با این قدرت 25 میلیونی چیزی نمی گوید،والا همه جای دنیا هر نهادی که چنین قدرتی داشته باشد دست اون اشخاص رو قلم می کرد
جدیدترین اخبار پربازدید ها