کد خبر: ۳۵۹۸۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۲۷ دی ۱۳۹۴
نائب‌رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: سخنگوی دولت در جلسه این فراکسیون مشخص شدن سرانجام برجام و لغو تحریم‌ها را علت تاخیر در ارائه لوایح بودجه و برنامه ششم عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با حضور در جلسه فراکسیون توضیحاتی را در مورد نحوه تدوین و آماده‌سازی لایحه بودجه 95 برای تحویل به مجلس ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان سؤالاتی را در ارتباط با لایحه بودجه و تحویل آن به مجلس مطرح کردند که سخنگوی دولت به این سؤالات نیز پاسخ داد.

نائب‌رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان اظهار داشت: سخنگوی دولت در بیان علت تاخیر ارائه لوایح بودجه سال 95 و برنامه ششم عنوان کرد که علت این تاخیر این بوده که ما منتظر بودیم تا برجام به سرانجام رسیده و مسئله تحریم‌ها مشخص شود چرا که برخی از پیش‌بینی‌های ما منوط به لغو تحریم‌ها بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها