کد خبر: ۳۶۷۰۶۶
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
هفته بیست و دوم لیگ برتر؛
حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان برانکو برای چندمین بازی پیروزی را با تساوی عوض کردند و با از دست دادن دو امتیاز راهشان را عوض کردند!
به گزارش پایگاه 598، مهر نوشت: حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان برانکو برای چندمین بازی پیروزی را با تساوی عوض کردند و با از دست دادن دو امتیاز راهشان را عوض کردند!

در ادامه رقابت های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو برابر حریف به تساوی یک بر یک دست یافتند. رامین رضاییان(۱۳) برای پرسپولیس و محمد ایران پوریان(۳۸) برای تراکتورسازی گل زدند.

در این دیدار که نیمه اول آن در حضور نزدیک به ۶۰ هزار تماشاگر برگزار شد، سرخپوشان شروع خوبی داشتند و حملاتی را روی دروازه مهمان تبریزی خود پی ریزی کردند و در دقیقه ۱۳ به گل رسیدند. در این دقیقه حمله همه جانبه سرخپوشان داخل محوطه جریمه توپ را مقابل رامین رضاییان قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای محکم دروازه سفیدپوشان تبریزی را باز کرد.

پس از این گل تراکتورسازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت هایی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد. در دقیقه ۳۸ این دیدار تراکتورسازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه بختیار رحمانی را سوشا مکانی ناقص دفع کرد و ایران پوریان با حضور به موقع نزدیک دروازه سرخپوشان با ضربه ای که به زیر تیر دروازه برخورد کرد گل تبریزی ها را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود.

نیمه دوم با درگیری زشت و ناشایست بازیکنان دو تیم آغاز شد که چند دقیقه ای باعث توقف این بازی شد. با این حال نیمه دوم هیجان بازی کمتر از نیمه اول بود و اکثر دقایق توپ در میانه میدان جریان داشت. پرسپولیس هر چند با روزهای خویش فاصله داشت اما در دقیقه 59 صاحب یک موقعیت ایده ال گلزنی درون محوطه جریمه شد که ضربه مهاجم سرخپوشان را محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور به زیبایی دفع کرد.

در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند تا به گل برتری دست پیدا کنند اما نتوانستند موقعیت های خطرناکی را روی دروازه ایجاد کنند. تنها موقعیت خطرناک دقایق پایانی برای تراکتورسازی ایجاد شد که بختیار رحمانی در موقعیتی تک به تک قصد فرستادن توپ از بالای دستان سوشا به درون دروازه را داشت که سوشا این توپ را ناقص دفع کرد و ضربه دوباره بازیکن تراکتورسازی را رامین رضاییان از روی خط دروازه برگرداند.

برانکو: گلایه‌ای از بازیکنانم ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دلایل تساوی تیمش برابر تراکتورسازی را تشریح کرد و گفت: با وجود تمام تلاش هایی که انجام دادیم نتوانستیم به پیروزی برسیم. حریف خطرناک بود و می‌توانست پیروز شود.

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک شامگاه یکشنبه تیمش برابر تراکتورسازی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: یک بازی سخت را پشت سرگذاشتیم. همانطور که گفته بودم تیم خوبی روبروی ما بود که انگیزه زیادی داشت. بعد از نتایجی که هفته های اخیر گرفته بود خیلی خوب ظاهر شدند.

وی افزود: ما همیشه دوست داریم ببریم بازیهایمان را اما متاسفانه نتوانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. با این حال گلایه ای از بازیکنانم ندارم چرا که همه توانشان را گذاشتند. تراکتورسازی خیلی محکم و جنگنده بازی کرد و در برابر این تیم هر فرصت کوچکی که پیدا می شود باید گل شود اما بازیکنان ما چند فرصت را از دست دادند.

برانکو با اشاره به گلی که تیمش دریافت کرد گفت: در آن صحنه دروازه خوب بسته نشده بود. با این حال در ادامه بازی خط دفاعی ما نمایش خوبی داشت و موقعیت زیادی به حریف نداد. ضمن اینکه تراکتورسازی هم همانطور که گفته بودم یک تیم ملی کوچک بود. ما کمبود کمال کامیابی نیا را حس می کردیم اما نمی خواهم کارمان را توجیه کنم.

وی در مورد اتفاقاتی که بین بازیکنان رخ داد و ترقه هایی که پرتاب شد گفت: در شش سالی که در ایران بودم دو بار این اتفاق رخ داد. بار اول موقعی بود که تیم ملی ایران برابر کره شمالی رخ داد و بار دوم امروز بود. این اتفاق معمولی نیست و کار پسندیده ای نبود. طبیعی است که هیچکس دوست ندارد این مسائل در ورزشگاه ها رخ بدهد. متاسفانه همه جای دنیا این اتفاقات رخ می دهد. این یک استثناست و نباید به آن پرداخته شود.

قلعه نویی: عدالت فوتبال اجرا نشد/ باید پیروز می‌شدیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تیمش را شایسته پیروزی برابر سرخپوشان تهرانی دانست و گفت: اگر از موقعیت هایمان درست استفاده می کردیم باید به پیروزی می رسیدیم.

امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک شامگاه یکشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: من یک تبریک به فوتبال ایران و پرسپولیسی ها می گویم به خاطر مربی اخلاقگرایی که دارند. برانکو واقعیت فوتبال را گفت. بازی زیبایی را ازسوی هر دو تیم شاهد بودیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده بودیم و به همین خاطر اجازه موقعیت سازی به این تیم را ندادیم. گلی هم که به ما زدند موقعیت گل نبود و روی اشتباه بازیکنان ما به دست آمد. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که بعد از دو بازی سخت در لیگ قهرمانان ریکاوری خوبی داشتند و می توانستند به پیروزی برسند.

وی افزود: پرسپولیس در هر بازی بالای ۱۰ موقعیت دارد اما در این بازی ما طوری تیم حریف را بستیم که نتوانست موقعیت های زیادی را ایجاد کند. عدالت فوتبال اجرا نشد چرا که تیم ما می توانست به پیروزی برسد. حق ما بود که بتوانیم این سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه با این تساوی شما بیشتر استقلال را خوشحال کردید گفت: ما فقط به منافع تراکتورسازی هستیم و به منافع دیگران فکر نمی کردیم. در این بازی هم حق مان برد.

وی در مورد اینکه هدف گذاری شما برای پایان فصل تراکتورسازی گفت: باید ببینیم در آینده چه می شود. با این حال هدف ما این است که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به نقش حضور برانکو در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ایشان یک فوتبال نوین را ارائه می کند که به همین خاطر باید به پرسپولیسی ها به خاطر داشتن این مربی تبریک بگویم.

قلعه نویی ادامه داد: این بازی برای ما خیلی مهم بود. اگر در دیدار برابر پرسپولیس به پیروزی می رسیدیم کارمان برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسان می شد اما بازیکنان ما از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردند.

امیر قلعه نویی در مورد پرتاب ترقه از سوی برخی تماشاگران گفت: من باید از شما بپرسم که آیا این کارها خوب است. 90 دقیقه هم به ما توهین کردند. اگر چهار گل می خوردیم آدم خوبی بودیم. من فکر می کنم که مشکل اینها با قلعه نویی است. ما الان چند هفته است که داریم از داوری ها لطمه می خوریم. برخی از صحنه ها اصلا کارشناسی هم نمی شود. با این حال این کارها شایسته فوتبال ما نیست. هرکسی انجام داده کار خوبی نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا جو ورزشگاه آزادی روی داور تاثیر گذاشته بود گفت: کمیته داوران باید در این مورد اظهار نظر کند. بااین حال در آن صحنه من نمی دانم چرا داور خطای بازیکن ما را گرفت در حالی که باید بازیکن پرسپولیس اخراج می شد.

تساوی سپاهان برابر صبای قم

همچنین دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و صبای قم با تساوی به پایان رسید.

دیدار دو تیم سپاهان و صبای قم در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. برای تیم سپاهان حسین فاضلی(۵) و لوسیانو پریرا(۷) برای سپاهان گلزنی کردند. فرشید باقری(۱۱) و فرید بهزادی کریمی(۵۸) برای صبا گل زدند.

 پیروزی ذوب‌‌آهن مقابل نفت در تهران

تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان با برتری برابر نفت تهران به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به نوشته تسنیم روز چهارم از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) با دیدار نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت.

تک گل ذوب‌آهن را احمد امیرکامدار در دقیقه 38 به ثمر رساند تا این تیم 37 امتیازی شود و در رده سوم جدول قرار بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها