کد خبر: ۳۷۰۴۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
روزنامه اصلاح طلب و حامی دولت آفتاب یزد در گزارشی با اشاره به طرح موضوع پرداخت یارانه 250 هزار تومانی با تیتر نسبتا درشت در صفحه نخست خود نوشت: اعلام یارانه 250 هزارتومانی خیانت است.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری بسیج نوشت: روزنامه اصلاح طلب و حامی دولت آفتاب یزد در گزارشی در شماره روز شنبه 21 فروردین 95 با اشاره به طرح موضوع پرداخت یارانه 250 هزار تومانی با تیتر نسبتا درشت در صفحه نخست خود نوشت: اعلام یارانه 250 هزارتومانی خیانت است.

این روزنامه اصلاح طلب در این گزارش در گفت و گو با یکی از نمایندگان مجلس به ادعای طرح پرداخت یارانه 250 هزارتومانی از سوی احمدی نژاد پرداخته و اعلام این مساله را مصداق خیانت معرفی کرده است. 


(ویژه) روزنامه آفتاب یزد سایت انتخاب را خائن معرفی کرد!!

نکته قابل توجه اینکه اساسا هیچ اظهار نظر رسمی از سوی رئیس جمهور سابق درباره وعده یارانه 250 هزارتومانی برای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری مطرح نشده و در حقیقت این گفت و گو و امثال آن که این روزها در فضای رسانه‌های مختلف نیز به وفور مشاهده می شود به یک ادعای غیر رسمی است.

اما نگاهی به مبدا انتشار این ادعا ما را به سوی یکی از سایت های حامی مطلق اکبر هاشمی رفسنجانی و البته از حامیان دولت هدایت می کند؛ سایت انتخاب برای اولین بار در هشتم فروردین ماه 95 بدون هیچ منبع مشخصی مدعی شد احمدی نژاد با وعده یارانه 250 هزارتومانی قرار است برای انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به میدان بیاید.

(ویژه) روزنامه آفتاب یزد سایت انتخاب را خائن معرفی کرد!!

به عبارت دقیق تر حامیان دولت خودشان شایعه ای را طرح کرده و خودشان هم نسبت به آن موضع گرفته اند!!

با احتساب آنچه گفته شد می توان نتیجه گرفت روزنامه حامی دولت آفتاب یزد ، سایت حامی دولت انتخاب را به عنوان مطرح کننده یارانه 250 هزارتومانی خائن خطاب کرده است؛ چراکه اساسا هیچ نهاد یا شخصی چنین ادعایی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نداشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها