کد خبر: ۳۷۹۶۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
يك كارشناس مسائل سياسي با بيان اينكه دروغ بي‌بي‌سي در راستاي هموار كردن برجام ۲ و ۳ است، گفت: رسانه‌هاي غربي مي‌خواهند به افراد ساده لوح القا كنند امام(ره) هم كه نماد مبارزه با استكبار بوده مقاومت در برابر زياده خواهي آمريكا را بي‌معنا دانسته است.

به گزارش پایگاه 598، سيد محمد مرندي كارشناس مسائل سياسي و دانشيار دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس،‌ با اشاره به عوام فريبي بنگاه‌هاي خبرپراكني بي‌بي‌سي نسبت به امام راحل اظهار داشت: واكنش‌ «گري سيك» عضو شوراي امنيت ملي آمريكا در زمان كارتر سندي بر بي صداقتي بي بي سي است كه بي آبرويي اين رسانه را به دنبال داشت.

وي افزود: همه بايد متوجه باشند كه رسانه‌هاي ماهواره‌اي همچون بي‌بي‌سي براي منافع غرب دست به هر كاري مي‌زنند.

اين كارشناس مسائل سياسي هدف بنگاه‌هاي خبرپراكني فارسي زبان غربي را تخريب چهره نظام انقلاب اسلامي و امام (ره) عنوان و خاطرنشان كرد: رسانه‌هاي غربي از جمله بي بي سي تلاش دارند تا چهره امام به عنوان مبارز ضد استعمار و استبداد آمريكايي را تغيير دهند و عنوان كنند كه امام با آنان همدست بوده است.

مرندي ادامه داد: هر كسي كه اندكي با امام ‌آشنايي داشته باشد در خواهد يافت كه هيچ عقل سليمي چنين ادعايي را باور نمي‌كند. بنابراين رسانه‌هاي غربي با مخلوط كردن راست و دروغ مي‌خواهند بر ذهن‌هاي ناآگاه تاثير بگذارند.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا دروغ بي‌‌بي سي و ديگر رسانه‌هاي همسو در مورد امام (ره) را هم راستا با برجام 2 و 3 مي‌دانيد يا خير، گفت: بله. رسانه‌هاي غربي بنا دارند اراده افرادي كه در جهت ارتباط با آمريكا و مذاكره با اين كشور تلاش مي‌كنند را قوي‌تر كرده و به اين افراد ساده لوح القا كنند امام(ره) هم كه نماد مبارزه با استكبار بوده مقاومت در برابر زياده خواهي آمريكا را بي‌معنا دانسته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها