کد خبر: ۳۸۱۱۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
مديركل مديريت بحران آذربايجان‌شرقي با تأكيد بر اينكه مردم آرامش و خونسردي خود را حفظ كنند، گفت: تا اين لحظه هيچ‌گونه خسارتي بر اثر زلزله ۳.۷ريشتري تبريز گزارش نشده است.
به گزارش پایگاه 598، خليل ساعي در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به زلزله صبح امروز تبريز، اظهار داشت: زلزله امروز تبريز ساعت 7 و 58 دقيقه و به‌بزرگي 3.7 در مقياس ريشتر در عمق 10كيلومتري از سطح زمين اتفاق افتاد ولي مديريت بحران استان از ديروز تمامي زلزله‌هاي كشور را رصد مي‌كردند.

وي ادامه داد: زلزله يك امري طبيعي است و زلزله 3.7ريشتري زلزله‌اي نيست كه از آن هراس داشته باشيم و بنده تمامي مردم تبريز را به آرامش دعوت مي‌كنم.

مديركل مديريت بحران آذربايجان‌شرقي با تأكيد بر اينكه مردم آرامش و خونسردي خود را حفظ كنند، خاطرنشان كرد: تا اين لحظه هيچ‌گونه خسارتي بر اثر زلزله 3.7ريشتري تبريز گزارش نشده است.

به گزارش تسنيم، برخي از مردم، از دقايق اوليه اين زلزله و از ترس پس‌لرزه‌هاي آن، در خيابان‌ها به سر مي‌برند ولي مديركل مديريت بحران استان، مردم را به حفظ آرامش و خونسردي دعوت كرد.

اما ساعت 8:16 نيز پس‌لرزه 1.4ريشتري  مجدداً تبريز را لرزاند. اين پس‌لرزه در عمق 16كيلومتري سطح زمين روي داد و تبريز همچنان در هراس به سر مي‌برد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها