کد خبر: ۳۸۵۲۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۸ تير ۱۳۹۵
در پي تشديد اختلاف سياسي بين رئيس كميته سياسي حزب كارگزاران با دبيركل و برخي ديگر از اعضاي شوراي مركزي اين حزب، حسين مرعشي ديگر در جلسات اين تشكل شركت نمي‌كند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، در پي تشديد اختلاف سياسي بين رئيس كميته سياسي حزب كارگزاران با دبيركل و برخي ديگر از اعضاي شوراي مركزي اين حزب، حسين مرعشي مدتهاست در جلسات كارگزاران شركت نمي‌كند.

مرعشي در حالي بعد از درگيري لفظي با غلامحسين كرباسچي تصميم به عدم شركت در جلسات جزب كارگزاران گرفته كه، گفته مي‌شود حضور برخي چهره‌هاي جوان از جمله محمد قوچاني موجب تشديد اختلاف سياسي بين طيف مرعشي با طيف كرباسچي شده است.

نسبت خانوادگي حسين مرعشي با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و نزديكي فكري وي به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام موجب شد كه برخي اعضاي حزب، نظرات وي را به اظهارنظرهاي دبيركل حزب ترجيح بدهند.

 اين اختلافات موجب بنيانگذاري يك شكاف بزرگ در حزب كارگزاران شده است.

حدود يكسال پيش هم محمد هاشمي برادر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در اعتراض به برخي مناسبات در حزب كارگزاران از اين تشكل استعفا داده بود. وي در برخي مصاحبه‌هاي خود درباره چرايي استعفايش از كارگزاران گفته بود كه از تبديل اين حزب به تشكلي مشابه حزب منحله مشاركت واهمه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها