کد خبر: ۳۸۶۲۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
نادر طالب‌زاده در ديدار جمعي از مديران و برنامه‌سازان شبكه قرآن سيما به بيان ماجراي بيماريش و جنايات صهيونيسم از جمله آلودگي آب زمزم اشاره كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مديران، مجريان و برنامه‌سازان شبكه قرآن و معارف سيما شب گذشته به عيادت نادر طالب‌زاده از فعالان عرصه رسانه رفتند.

در اين ديدار طالب‌زاده ضمن تشكر از حضور از اهالي شبكه قرآن در منزلش با بيان شرحي از بيماريش گفت: چندي پيش شرح ماوقع و آنچه بر من گذشت را در نامه‌اي نوشتم و به آقاي بروجردي دادم. ماجرا مربوط به سرقت چمدانم من در عراق بازمي‌گردد كه چند روز بعد پيدا شد، اما آن زمان من متوجه آلودگي لباس‌ها و وسايلم نشدم، و تنها موضوعي كه گزارش دادم، سرقت لب‌تابم بود.

وي افزود: بلافاصله بعد از اين ماجرا، مشكلات مختلف جسمي برايم به وجود آمد، از جمله مشكل در راه رفتن، در تنفس و سرفه‌هاي شديد پيدا كردم و بعدها متوجه اين آلودگي شديم.

مسمويت آب زمزم به ماده آرسنيك و هشدار گاردين به مسلمانان انگليسي

طالب‌زاده با بيان اينكه قصد دارم در روزهاي آينده با حضور در خبرگزاري فارس، اسناد و مداركي دال بر جنايت‌هاي صهيونيست‌ها را دراختيار خبرنگاران قرار بدهم، گفت: يكي از موضوعاتي كه بايد مورد توجه قرار گيرد، موضوع آلودگي آب زمزم به ماده سمي آرسنيك است، اين در حالي است كه به گزارش خود انگليسي‌ها در سال 1971 آب زمزم يكي از پاك‌ترين و گواراترين آب‌هاي جهان بوده و اين آب داراي مقادير زيادي فلورايد، كلسيم و منيزيم بوده كه در صورت نوشيدن يك ليوان از آن، تا ساعت‌ها شاداب مي‌مانديد، اما سال 2006 گزارشي در روزنامه گاردين منتشر شده و در آن به مسلمانان انگليسي هشدار مسموميت آب مقدس يعني آب زمزم داده شد.

وي ادامه داد: اين اتفاق از سال 1366 و بعد از ماجراي حج خونين رخ داد و پس از اين ماجرا آب زمزم كه به گواهي خود غربي‌هاي يكي از بهترين و گواراترين آب‌هاي جهان بود مسموم شده است.

ديدار با سردار همداني ساعاتي قبل از شهادت

در ادامه، طالب‌زاده با درخواست حاضران به بيان خاطراتي از شهيد همداني پرداخت و گفت: در آخرين روزهاي زندگي سردار همداني، به سوريه رفتم و قصد داشتم مصاحبه‌اي با وي درباره فعاليت‌هايش در دمشق و سوريه داشته باشم. سردار همداني در لاذقيه به سر مي‌برد و من از دمشق پيامي براي ايشان فرستادم، اما پاسخي به پيام من داده نشد، تا اينكه وي را در سفارت ملاقات كردم. سردار همداني به من گفت: پيام شما به من رسيد، اما نمي‌توانستم پاسخ پيام‌تان را بدهم، فقط آنقدر بگويم كه به زودي با شما به صورت مفصل صحبت خواهم كرد، اما گويا قسمت نبود و آن روز، روز آخر زندگي سردار همداني بود و ايشان چند ساعت بعد به درجه رفيع شهادت نائل شدند.

وي از ارتباطش با سردار همداني در سال‌هاي قبل خبر داد و گفت:‌ پيش از اين هم با اين شهيد عزيز ارتباط داشتم و چند بار از وي براي حضور در برنامه راز دعوت كردم، حتي به ياد دارم در يكي از مصاحبه‌ها ايشان نقدي از كتاب «مهتاب خيم» كردند كه در پخش مجدد برنامه، صحبت‌هاي ايشان سانسور شد. آن شب سردار همداني در منزل ما بود و قرار بود با هم به سر ضبط برويم. به ياد دارم زمان دير شده بود و با عجله سوار ماشين شديم، اما به محض آنكه خواستم راه بيفتم، ايشان فوراً‌ از من خواست كه خودرو را متوقف كنم. گويا وي صداي گربه‌اي را شنيده بود و از ماشين پياده شد و به من گفت: يك گربه درون موتور اتومبيل شماست، من بسيار استرس و عجله داشتم، اما ايشان با آرامش به جست‌وجوي گربه پرداخت و بعد از نجاش، سوار ماشين شد و گفت برويم.

به گزارش فارس، در اين ديدار محمدحسين محمدزاده مدير شبكه قرآن ضمن آرزوي سلامتي براي طالب‌زاده، از وي خواست تا با تجربياتش اين شبكه را در راستاي تحولات و رشد برنامه‌ها ياري كند.

محمدزاده افزود: خواجه‌نصيرالدين طوسي مي‌گويد «كسي كه در راه تبليغ است بايد مفهوم عام باشد و مقبول خاص»، البته ما در اين زمينه فاصله زياد داريم و بايد بتوانيم با مخاطب به خوبي ارتباط برقرار كنيم و طوري عمل كنيم كه كارهاي ما مورد قبول اساتيد و كارشناسان باشد.

ايده‌هايم را در اختيارتان قرار مي‌دهم

طالب‌زاده هم در پاسخ به محمدزاده بيان كرد: ايده‌هايي به ذهنم مي‌رسد كه دراختيار شما قرار خواهم داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
ان شاءالله خداوندبصيرت وشفاى عاجل و كامل به اىن مجاهد انقلاب عنايت فرمايد، در برنامه اخيرشان در مورد محمدعلى كلى ، متاسفانه آثار بيمارى در جهرهء ايشان نموداربود، لطفا درصورت تمايل جهت شفاى ايشان صلواتى راهديه كنيد به باب الحوائج ابوالفضل عباس ع
پاسخ
عذرا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
باسلام خدا میدونه در برنامه محمدعلی کلی که ایشان رو.دیدیم جقدر ناراحت شدیم، خدا گواه از خدا خواستم از عمر ناقابل من که موجودی بی تاثیر هستم بکاهد و به عمر ایشان بیفزاید خدا ایشان را برای،اسلام وشیعه حفظ کنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها