کد خبر: ۳۸۸۱۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
قهرمان پیشین بوکس ایران گفت: باید با خودمان صادق باشیم و دنبال بهانه‌جویی نرویم. روزبهانی بازی شب گذشته خود را باخت و این شکست هیچ توجیهی ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مهدی هاشمی در خصوص شکست احسان روزبهانی در نخستین دیدار خود در المپیک ریو 2016 به عنوان کرد: دلایل زیادی برای باخت احسان وجود دارد مانند، حاشیه‌هایی که او در این یک سال داشته، اختلاف نظرات بین مربیان و چند عامل دیگر. آنها همه در عدم نتیجه‌گیری روزبهانی تاثیر گذار بود اما واقعا این شکست ربطی به ناداوری نداشت.
 
وی افزود: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید با خودمان صادق باشیم و قبول کنیم که احسان در بازی شب گذشته شکست خورد و این باخت هیچ توجیهی ندارد. او بوکسور باتجربه و تکنیکی است اما واقعیت این است که اصلا آماده نبود و به نظرم بدن او کشش المپیک را نداشت. از نحوه مبارزه او تعجب کردم چون در راند اول خوب نبود و بازی را همان موقع واگذار کرد.
 
بوکسور پیشین تیم ایران با اشاره به اینکه باخت شب گذشته احسان نتیجه عملکرد یک سال قبل او بوده، افزود: احسان خودش را از اردوهای تیم ملی دور کرد و تنها و با مربی اختصاصی تمرین می‌کرد و فقط در هفته‌های آخر دنبال حریف تمرینی رفت. او می‌توانست با حضور در تمرینات تیم ملی با کسانی مثل سجاد محرابی، سالار غلامی و ... تمرین کند اما خودش این موقعیت را از خودش گرفت.
 
هاشمی تصریح کرد: او یک راند را از دست داد و خیلی دیر به خودش آمد. او با گارد باز مبارزه کرد و بهای سنگینی برای این اشتباهش پرداخت. باخت او باخت کل بوکس ایران بود و ای کاش احسان تا این‌ قدر درگیر حواشی نمی‌شد. متاسفم که رشته بوکس باز هم در حسرت مدال المپیک ماند و امیدوارم با یک برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم در المپیک بعدی موفق شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها