کد خبر: ۳۸۸۵۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد از شناسايي و دستگيري سارق منازل و اماكن خصوص و كشف ۱۲ فقره سرقت از وي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد،‌ اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در سطح شهر فيروزآباد موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

حسين ارجمند مزيدي افزود: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان در ادامه تحقيقات خود و در بازديد از محل‌هاي وقوع جرم با بررسي تصاوير دوربين مدار بسته، سارق را كه از سارقين سابقه‌دار منطقه و معروف به مرد عنكبوتي  بود و با استفاده از روشي خاص و قدرت بدني از منازل با ارتفاع زياد بالا رفته و اقدام به سرقت  مي‌كرد را شناسايي كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد ادامه داد: ماموران براي شناسايي محل اختفا وي وارد عمل شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتي، سرانجام وي را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

ارجمند تصريح كرد: پس از بازجويي‌هاي فني اوليه از اين سارق، وي به 12 فقره سرقت منزل در شهرستان فيروزآباد اقرار كرد و اين متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

دست رد ماموران پليس بر رشوه ميليوني در شيراز

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: ماموران يگان امداد فرماندهي انتظامي شيراز، هنگام گشت‌زني در مناطق جنوبي اين شهرستان، به يك نفر تبعه افغان مظنون و وي را دستگير كردند.

رضا صادقي ادامه داد: در بررسي مدارك و مشخصات وي مشخص شد، اين فرد از افاغنه غيرمجاز و فاقد مجوز اقامت است كه وي را جهت معرفي به مبادي ذيربط به يكي از مركز انتظامي منتقل كردند.

وي بيان كرد: در حين انتقال اين متهم، وي جهت اغفال ماموران و رهايي از چنگال قانون اقدام به پرداخت مبلغ 8 ميليون ريال وجه نقد به ماموران كرد كه ماموران وظيفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را جهت انعكاس به مقام قضايي صورت جلسه كردند.

پاكسازي محله سنگ سياه در شيراز با اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: در راستاي برخورد با مخلان نظم و امنيت و آسايش شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در محله‌هاي جرم‌خيز شهر شيراز به صورت مستمر اجرا مي‌شود.

يوسف ملك‌زاده ادامه داد:در اين راستا ماموران اقدام به پاكسازي محله سنگ سياه كردند كه در نتيجه ضمن دستگيري 8 نفر خرد فروش موادمخدر، 20 كيلوگرم انواع موادمخدر، 397 عدد قرص عدد قرص اعتيادآور، 30  عدد كپسول هرويين و 15 عدد پايپ استعمال موادمخدر كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز توقيف 19 دستگاه موتورسيكلت و يك دستگاه خودرو متخلف، دستگيري يك نفر سارق و كشف 9 قبضه سلاح سرد را از ديگر نتايج اجراي اين طرح برشمرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها