کد خبر: ۳۹۰۰۷۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
مهدی محمدی:
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه اکبر ترکان دیشب دستش اگر می‌رسید نعمت‌زاده را به خاک و خون می کشید نوشت: وزرا آنطور که دورادور می‌توان فهمید رئیس جمهور را همانقدر می‌بینند که مردم عادی یعنی "تقریبا هیچ"!
به گزارش پایگاه 598، مهدی محمدی کارشناس سیاسی در مطلبی در خصوص واکنش شدید اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به انتقادهای نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص میزان زیاد قاچاق از طریق مناطق آزاد کشور نوشت:

نشانه‌ها می‌گوید درون دولت فروپاشیده است. اکبر ترکان دیشب دستش اگر می‌رسید نعمت‌زاده را به خاک و خون می کشید. وزیر ورزش فقط با یک جمله کل فرصت المپیک را برای دولت بدل به تهدید کرد. محمدباقر نوبخت دیشب فراموش کرد دولت مدعی برخورد با فساد فیش‌های نجومی است و دوباره صفدرحسینی را "سرمایه ملی" خواند.

جاهای دیگر هم کم و بیش می دانیم چه خبر است. کسی هم ظاهرا نیست که میانه کار را بگیرد و دعوا را جمع کند. وزرا آنطور که دورادور می‌توان فهمید رئیس جمهور را همانقدر می‌بینند که مردم عادی یعنی "تقریبا هیچ"!

اینکه آقای دکتر روحانی کجا گرفتار است که نمی‌رسد وزرا و معاونینش را جمع کند، بماند. خلاصه، با دولتی که نمی‌تواند اندرونی خودش را جمع کند توقع بی‌جایی است که انتظار داشته باشیم مشکلات کشور حل شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
متاسفانه روزها و هفته ها و ماه ها و سالها به سرعت در حال سپری شدن است اما متاسفانه اثاری از تدبیر و امید دیده نمی شود . ملت باید تا کی شاهد فرصت سوزی و هدر رقت زمان طلایی خود باشد و اقای هاشمی رفسنجانی وعده سر خرمن در زمان دور دوم ریاست جمهوری این دولت فرصت سوز را به ملت بدهد .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
این نشان میدهد چقدر مردم ما گول می خورند که فریب تبلیغات را خورده و به این اقا رای دادند.
پاسخ
رسول
-
۱۶:۰۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
این آدمهای متعهد به منافع شخصی کع سر در لاک خود کرده و جند ماه اینده را متصور نمیشوند تیشه به ریشه خود میزنند و شاید فکر میکنند باهداف خود رسیده اند و دیگر کاری با ملت سرافکنده از کارهای متجاهرانه آنها ندارند ولی حطر عنقریب در کمین است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها