کد خبر: ۳۹۷۴۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
اقدام مشترک شبکه سه و روابط عمومی قرارگاه خاتم؛
سومین قسمت مجموعه مستند میراث با موضوع پروژه احداث كارخانه توليد آهن اسفنجی شهرستان ميانه یکشنبه شب بیست و پنجم مهرماه ساعت 23:15 از شبکه سه سیما پخش می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از معاون روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اعلام این خبر اظهار کرد: مجموعه مستند «میراث» مستندی عمرانی اجتماعی است که به معرفی ابرپروژه هایی احداث شده و یا در حال احداث قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) می پردازد.

یونس فتحی افزود: این مجموعه در 13 قسمت 20 دقیقه ای کاری مشترک از شبکه سه سیما و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به تهیه کنندگی مهدی نادریان تولید شده است.

وی با اشاره به پخش دو قسمت از این مجموعه با معرفی پروژه های سد و نیروگاه رودبار لرستان و اسلکه شهید بهشتی در پنجم و یازدهم مهرماه،گفت: سومین قسمت از این مجموعه به پروژه احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی میانه كه از صنايع وابسته و پيش نياز فولاد كشور می باشد، می پردازد که نقش مهمی در افزایش تولید فولاد دارد.

فتحی با اشاره به تاکید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نسبت به آگاهی افکار عمومی در خصوص پروژه های انجام شده، ادامه داد: مستند میراث در هر قسمت پروژه های عظیم در حال انجام یا به اتمام رسیده کشور و نقش اقتصادی و محرومیت زدایی این پروژه ها را که دستاورد تلاش جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است به  مخاطبان معرفی و  روحیه خودباوری و شعار «ما می توانیم» را در فرزندان این مرز و بوم تقویت می نماید. 

معاون روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مستمر همه دست اندرکاران شبکه های مختلف صداوسیما بویژه مدیر شبکه سه و اهتمام نسبت به فعالیت های قرارگاه خاتم اظهار کرد: سال گذشته نیز شبکه سه سیما مستندی با عنوان 37 با موضوع دستاوردهای سازندگی انقلاب اسلامی با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در 13 قسمت تولید و در بهمن ماه از این شبکه پخش کرد.

شایان ذکر است، نویسندگی این برنامه را امین جامع برعهده دارد و مهداد هوشیاری به عنوان مدیرتصویربرداری و بابک پور عابدینی به عنوان تدوینگر و موشن گرافیست با این برنامه  همکاری دارند.
گفتنی است، بازپخش این برنامه در روز سه شنبه بیست و هفتم ساعت 14:30 از شبکه سه سیما انجام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها