کد خبر: ۳۹۸۷۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران الياس نادران را از جمله گزينه‌هاي در حال بررسي اين جمعيت براي ۹۶ دانست.
به گزارش پایگاه 598، لطف‌الله فروزنده عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران تسنيم، با اشاره به برنامه‌هاي تشكل متبوع خود در انتخابات سال 96، اظهار كرد: جمعيت ايثارگران در ارتباط با انتخابات رياست جمهوري معتقد است كه اگر بخواهيم جريان انقلابي پيروز شود، بايد رويكرد انقلابي را در كشور حاكم كنيم.

وي افزود: بايد فضاي مبارزه با فساد در كشور حاكم شود و روحيه مردمي و عدالتخواهي احيا شود كه طبيعتاً گزينه‌اي هم كه براي نامزدي در انتخابات 96 مطرح مي‌شود، بايد بر همين اساس حركت كند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران تصريح كرد: هم‌اكنون  در حال بررسي گزينه‌هايي از درون و بيرون اين جمعيت و طيف مؤمن به انقلاب هستيم  و ان‌شاءالله پيشنهاداتمان را هم به ائتلاف اصولگرايان  عرضه مي‌كنيم.

فروزنده در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه گفته‌ مي‌شود بين گزينه‌هاي موجود اصولگرايان كه جمعيت ايثارگران در حال بررسي آنها براي انتخابات 96 است، نام الياس نادران نيز مطرح است، گفت: طبيعتاً يكي از گزينه‌هايي كه توسط جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي مورد بررسي قرار مي‌گيرد، آقاي «الياس نادران» است، البته گزينه‌هاي ديگري را نيز بررسي خواهيم كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها