کد خبر: ۴۱۱۴۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
برف و کولاک بسیاری از استان‌های غربی، شمالی و مرکزی کشور را فرا گرفته و عبور مرور در بسیاری از محورها ممنوع است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بر اثر بارش برف و سرمای شدید هوا در استان های غربی و البرز مرکزی بسیاری از محورها، گردنه ها و راه های ارتباطی بین استان‌ها، شهرها و روستا مسدود شده یا به سختی امکان پذیر شده است.

راه ارتباطی «دهستان موگویی» شهرستان کوهرنگ مسدود شد

فرماندار کوهرنگ گفت: بر اثر بارش برف راه ارتباطی دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ از مسیر لرستان و اصفهان نیز مسدود شد.

مرتضی زمانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: راه ارتباطی دهستان موگویی از گردنه عسل‌کشان است که این مسیر بر اثر نخستین بارش برف در آذر‌ماه مسدود شده بود که مسیر لرستان و اصفهان تنها راه ارتباطی این دهستان است.

وی افزود: این 2 مسیر نیز بر اثر بارش برف مسدود شده‌اند که راهداران در حال بازگشایی این مسیر هستند.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به پدیده طوفان، کولاک برف و یخبندان در شهرستان کوهرنگ بیان کرد: همه راه‌های ارتباطی روستاهای شهرستان باز است اما تردد به کندی انجام و تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

زمانپور با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه‌ها به بیش از 70 سانتی‌متر رسیده است، گفت: مسافران تا حد امکان از مسیرهای جایگزین گردنه‌های کوهرنگ تردد و در صورت ضرورت زنجیر چرخ، لباس گرم و خوراکی همراه داشته باشند.

محور کرج- چالوس مسدود شد

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج- چالوس به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد.

سرهنگ رضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج از مسدود شدن محور کرج- چالوس خبر داد و اظهار داشت: به درخواست استان مازندران به دلیل بارش سنگین برف این جاده مسدود شد.

وی افزود: در استان البرز تا منطقه ماهان در این محور اجازه تردد فقط به افراد محلی داده می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: به علت بارش سنگین برف و کولاک در این محور احتمال سقوط بهمن وجود دارد.

تلاش راهداران برای بازگشایی محور کرج-چالوس

مدیرکل مدیریت بحران استان البرزبا بیان اینکه راهداران مشغول پاکسازی و آماده کردن محور کرج-چالوس برای تردد خودروها هستند، گفت: تردد در سایر محورهای مواصلاتی البرز عادی است.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تمام محورهای اصلی استان البرز به‌جز محور کرج-چالوس باز است ولی تردد در آنها به کندی انجام می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز تاکید کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها و کولاک در برخی نقاط استان تردد با احتیاط و بعضا با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کولاک شدید مانع دید یک متری در محور کرج-چالوس شده بود، ادامه داد: با توجه به اینکه تردد در این مسیر برای رانندگان خطرآفرین بود با تشخیص پلیس‌راه این مسیر فعلا مسدود شده است.

مهرور با اشاره به اینکه در صورت بازگشایی این محور در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: راهداران مشغول پاکسازی و آماده کردن مسیر برای تردد همشهریان و مسافران عبوری از این محور هستند.

محور کرج-چالوس بازگشایی شد

مدیر راهداری البرز از بازگشایی محور کرج-چالوس با تلاش عوامل امدادی و راهداری خبر داد.

عباس صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: محور کرج-چالوس که به دلیل بارش شدید برف، کولاک و عدم دید و ایمنی مسدود شده بود با تلاش راهداران و عوامل امدادی دقایقی قبل بازگشایی شد.

وی افزود: تردد در محور کرج-چالوس به حالت عادی بازگشته اما توصیه می‌شود رانندگان محترم در صورت تردد زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیر راهداری البرز با بیان اینکه لازم است رانندگان نکات ایمنی را رعایت نمایند، گفت: رانندگان محترم از هرگونه تردد غیر ضروری در این محور خودداری نمایند.

برف، کولاک و مه محورهای مواصلاتی استان زنجان را فراگرفته است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به وجود برف، کولاک و مه در محورهای مواصلاتی استان زنجان گفت: رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

محمد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: وضعیت جوی در آزادراههای زنجان – قزوین و زنجان – تبریز و محور ترانزیت زنجان – میانه دارای کولاک شدید و مه و همراه با احتمال بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به وجود مه و کولاک شدید در محور زنجان – بیجار به ویژه گردنه پاپایی و سعیدآباد ابراز کرد: محور زنجان طارم در گردنه‌های ذاکر و خانچایی و محور زنجان – تهم چورزق در گردنه آق‌گدیک نیز شاهد کولاک شدید و مه غلیظ هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: بارش برف و کولاک سطح جاده در محورهای زنجان – ارمغانخانه و ابهر – خدابنده را لغزنده کرده است.

وی به وجود برف و کولاک در محور زنجان – دندی – تخت سلیمان اشاره کرد و گفت: وضعیت مشابهی در محور سلطانیه – خدابنده به ویژه در محدوده گردنه دهجلال حاکم است.

امینی تصریح کرد: به دلیل وجود برف در سطح جاده و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان زنجان استفاده از زنجیر چرخ برای تردد الزامی است.

وی با اشاره به کاهش دید افقی در محورهایی که با پدیده مه‌گرفتگی مواجه هستند، بیان کرد: استفاده از چراغ مه‌شکن و حفظ فاصله طولی مناسب باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به مسافران توصیه کرد: با توجه به برف و کولاک حاکم در مسیرهای کوهستانی استان زنجان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: شماره‌های 141 و 1816 برای آگاهی از وضعیت راه‌ها در اختیار مردم قرار گرفته و نیز می‌توانند به شماره 2000241 نیز پیامک بدون متن ارسال کنند.

100 دستگاه ماشین آلات راهداری درحال برف‌روبی جاده‌های گیلان هستند

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای گیلان از به‌کارگیری 100 دستگاه ماشین آلات سبک, سنگین و نیمه‌سنگین خبر داد و گفت: بیش از 100 دستگاه ماشین آلات را در گیلان درگیر برف‌روبی کردیم.

ناصر آل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: بارش برف که از ساعات اولیه شب گذشته در استان گیلان آغاز شد به‌شدت ادامه دارد و ارتفاع آن در برخی نقاط به 60 سانتیمتر رسیده است.

وی با بیان اینکه مسیرهای دو قسمت امام زاده هاشم و موزه میراث روستایی ساعاتی بسته شده بود بیان کرد: اکنون این مسیرها باز شده و تردد به کندی برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای گیلان تاکید کرد: تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و رانندگان بایستی از زنجیر چرخ استفاده کنند.

آل محمدی از به‌کارگیری بیش از 100 دستگاه ماشین آلات سبک, سنگین و نیمه‌سنگین خبر داد و گفت: بیش از 100 دستگاه ماشین آلات را در گیلان درگیر برف‌روبی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستانهای‌ سیاهکل, لاهیجان, لنگرود, رشت, شفت, فومن, بندرانزلی, صومعه‌سرا و رضوانشهر با بارش برف مواجه شده‌اند و بیشترین برف در شهرستانهای رشت, سیاهکل و لاهیجان باریده است.

ارتفاع برف در مناطق کوهستان شهرستان رودسر به یک متر رسید

فرماندار رودسر گفت: ارتفاع برف در ارتفاعات کوهستانی شهرستان رودسر به یک متر رسید.

امیر جانبازی رودسری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم  در رودسر اظهار داشت: بارش برف که از دیشب در ارتفاعات این شهرستان آغاز شده همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در منطقه کوهستانی جواهردشت چابکسر به یک متر رسیده است.

وی افزود: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی اشکورات رحیم آباد رودسر نیز به 50 سانتی متر رسیده و بارش در این مناطق با شدت ادامه دارد ضمن اینکه بارش برف در ارتفاعات بخش کلاچای به 15 سانتی متر رسیده است.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه بارش برف در مناطق جلگه‌ای شهرستان نیز از صبح امروز آغاز شده و هم اکنون با شدت ادامه دارد افزود: ارتفاع برف در مناطق جلگه‌ای سطح شهرستان به 5 سانتی متر رسیده است.

جانبازی با اشاره به اینکه با وجود بارش شدید برف در شهرستان همه راه‌های مواصلاتی باز بوده و رفت و آمد در آن در جریان است گفت: همه نیروهای امدادی، خدماتی و عوامل راهداری شهرستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم ارائه خدمات کنند.

شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق استان گیلان واقع شده است.

تمام محورهای استان خراسان شمالی لغزنده است

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی گفت: به سبب بارندگی برف در شب گذشته و صبح امروز و یخبندان صبحگاهی در محورهای استان خراسان شمالی هم‌اکنون تمامی محورهای این استان لغزنده است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: هم‌اکنون محور بجنورد به آشخانه، چمن بید به جنگل گلستان، بجنورد به شیروان و بجنورد به اسفراین به دلیل بارش برف و یخ‌زدگی لغزنده و خطرآفرین است.

وی تصریح کرد: گردنه امین‌الله و اسدلی در محورهای بجنورد به آشخانه و بجنورد به اسفراین نیز در حال حاضر به دلیل بارش برف لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود هنگام تردد از این محورها نکات ایمنی را رعایت کنند.

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی گفت: به دلیل شدت بارش برف در محورهای بجنورد به آشخانه، بجنورد به اسفراین و بجنورد به شیروان به رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند توصیه می‌شود حتماً نکات ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: برخی از خودروهایی که پیش از سال 89 تولیدشده‌اند نیز به دلیل نداشتن سیستم ترمز «ای بی اس» باید احتیاط بیشتری داشته باشند.

حسین زاده افزود: رانندگانی که قصد عبور از گردنه‌های برف‌گیر این استان را دارند حتماً باید زنجیر چرخ به همراه داشته و از درستی لوازم گرمایشی خودرو نیز مطمئن شوند.

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی گفت: رانندگانی که قصد عبور از محور و گردنه‌های روستایی این استان را دارند باید پیش از حرکت از امکانات گرمایشی خودرو و همچنین سلامت لاستیک‌ها مطمئن شده و بعد به مقصد عزیمت کنند.

حسین زاده افزود: وجود زنجیر چرخ برای خودروها الزامی است و چنانچه رانندگان در این زمینه کوتاهی کنند در بررسی مأموران نیروهای پلیس‌راه اعمال قانون می‌شوند.

کولاک در محورهای مواصلاتی استان قزوین ادامه دارد

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: کولاک و بارش برف در محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد.

جواد حق‌لطفی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: بارش برف از روز گذشته چهارشنبه 13 بهمن ماه آغاز شده و همچنان جاده‌های استان برفی هستند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در آزادراه‌های استان از جمله محور قزوین ـ رشت، قزوین ـ زنجان و قزوین ـ تهران بارش برف و کولاک را شاهد هستیم.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بارش برف سنگین در گردنه‌های قسطین‌لار و‌ بهرام‌آباد و‌ تردد با زنجیرچرخ در این گردنه‌ها خبر داد.

حق‌لطفی ادامه داد: در محور بوئین‌زهرا نیز بارش برف را شاهد هستیم این امر در حالی است که به سبب کولاک و بارش برف سنگین برخی مسیرها و راه‌های روستایی مسدود بوده و راهداران مشغول عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

وی از آماده‌باش 300 راهدار در جاده‌های استان قزوین خبر داد.

به گزارش تسنیم، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قزوین به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قزوین از عملیات راهداری وبرف روبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی استان بازدید کردند.

گردنه «کماسر» الموت مسدود شد

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از انسداد گردنه کماسر الموت خبر داد.

جواد حق‌لطفی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان قزوین بارش برف و در برخی جاده‌ها کولاک را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: از رانندگان و مسافران درخواست داریم حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آماده‌باش 300 راهدار و انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

حق‌لطفی ادامه داد: ارتفاعات طارم در محور آوج نیز پوشیده از برف بوده و گردنه کماسر الموت به سبب کولاک و کاهش دید مسدود است.

برف و‌ کولاک شدید در محور تاکستان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بارش برف و کولاک شدید در محور تاکستان خبر داد.

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: در حال در اکثر محورها و گردنه‌های استان قزوین شاهد بارش برف هستیم که رانندگان باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به رعایت قوانین داشته باشند.

وی بیان کرد: تردد در گردنه‌های قسطین‌لار و بهرام‌آباد به سبب بارش سنگین برف تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: محورهای کوهین، بوئین‌زهرا، البرز و آبیک در استان قزوین برفی هستند.

حق‌لطفی از بارش برف سنگین و کولاک شدید در محور تاکستان خبر داد.

وی ادامه داد: 300 راهدار در 24 راهدارخانه استان قزوین مشغول عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی هستند.

رهاسازی 128 خودرو گرفتار برف در محورهای استان قزوین/85 مسافر اسکان اضطراری یافتند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از رهاسازی 128 خودروی گرفتار برف در جاده‌های استان قزوین خبر داد.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: با توجه به بارش برف و کولاک که از صبح امروز چهارشنبه 13 دی ماه در استان قزوین آغاز شده، تیم‌های عملیاتی هلال احمر در محورهای مواصلاتی مستقر بوده و خدمات لازم را ارائه کردند.

وی بیان کرد: از آغاز بارش‌ها تاکنون 128 خودرو گرفتار در برف در جاده‌های استان توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از آماده‌باش 22 تیم عملیاتی و 100 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

هاشمی تصریح کرد: براساس آمارها 265 نفر گرفتار در برف و کولاک در محورهای مختلف استان امدادرسانی شدند.

وی ادامه داد: 85 مسافر نیز به سبب شدت بارش و کولاک در پایگاه کوهین قزوین اسکان اضطراری یافتند.

سرنشینان 67 خودروی گرفتار در برف و کولاک اردبیل نجات یافتند

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با تلاش پلیس راه استان اردبیل و راهداری 67 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک محورهای استان نجات یافتند.

سرهنگ سیدحجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: از دیشب بارش شدید برف و کولاک بیشتر محورهای استان اردبیل را در بر گرفته است و با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه استان 67 خودروی گرفتار شده در این برف و کولاک محورهای مواصلاتی استان اردبیل نجات یافتند و خدمات‌رسانی پلیس راه استان همچنان در محورهای ارتباطی اردبیل با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در محور اردبیل-آستارا 15 خودرو که گرفتار شده بودند با تلاش پلیس راه استان و راهداری نجات یافتند، افزود: در محور سرچم نیز 20 خودروی گرفتار شده در کولاک شدید در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات‌رسانی شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه در محور اسالم ـ خلخال نیز 17 دستگاه و در محور سائین 15 دستگاه خودرو گرفتار برف شده بودند،‌ گفت: با تلاش پلیس راه استان و نیروهای راهداری این خودروها نیز نجات یافتند و برای تردد در مسیر اصلی خود توسط پلیس راه هدایت شدند.

فتاحی با بیان اینکه در حال‌حاضر بارش برف محور اردبیل ـ آستارا در بر گرفته است، بیان کرد: در نزدیکی تونل کولاک شدید وجود دارد و تردد در این مسیر با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی از کولاک شدید در محور اسالم-خلخال خبر داد و تصریح کرد: تردد در این محور نیز فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و از رانندگان تقاضا داریم در صورت ضروری نبودن سفر از تردد در این محورها خودداری نمایند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه در قسمتی از محور اردبیل-مغان نیز هم‌اکنون شاهد کولاک هستیم، اظهار کرد: در محور سائین و سرچم نیز برف و کولاک گزارش شده است که تردد در این مسیرها فقط با تجهیزات ایمنی میسر بوده و در مابقی محورهای استان نیز نیاز است رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند.

فتاحی با بیان اینکه امروز در سه‌راهی صحرا به طرف مشگین‌شهر راننده پراید به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو و واژگونی خودرو جان خود را از دست داد، تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال یافت.

50 درصد راه‌های روستایی اردبیل به دلیل بارش برف مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: باتوجه به بارش شدید برف و کولاک هم‌اکنون بیش از 50 درصد راههای روستایی استان اردبیل مسدود شده است.

علی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بارش شدید برف و کولاک که از دیشب بیشتر مناطق استان اردبیل را در بر گرفته ‌باعث مسدود شدن بسیاری از راههای روستایی شده ‌که تاکنون به همین دلیل بیش از 50 درصد راههای روستایی استان اردبیل مسدود هستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای بازگشایی راههای روستایی با جدیت ادامه دارد، افزود: در صورت قطع بارش برف از فردا انتظار داریم تا روز جمعه تمامی راههای روستایی استان اردبیل بازگشایی شود و هم‌اکنون علی‌رغم بارش شدید برف بازگشایی راههای روستایی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: بارش برف در بسیاری از شهرستانهای استان از جمله خلخال و مشگین‌شهر باعث مسدود شدن راههای روستایی این شهرستانها شده و علی‌رغم اینکه بسیاری از این روستاها دورافتاده هستند ولی نیروهای راهداری به صورت شبانه‌روزی در این مسیرها مستقر شده و مشغول بازگشایی مسیر هستند تا دغدغه و نگرانی اهالی از این بابت برطرف شود.

رحمتی بیان کرد: در حال‌حاضر تمامی جاده‌های اصلی و مواصلاتی استان اردبیل برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است و تردد در تمامی محورهای استان اردبیل امکان‌پذیر است و در برخی محورهای مواصلاتی استان تردد با زنجیرچرخ امکان دارد که نیاز است رانندگان خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند تا شاهد هیچ نوع حادثه دلخراشی نباشیم.

وی اظهار کرد: تمامی جاده‌های اصلی استان اردبیل در حال‌حاضر برای تردد وسایل نقلیه بازگشایی شده است ولی بارش شدید برف و کولاک محور اسالم-خلخال را در بر گرفته است و علی‌رغم این کولاک شدید نیروهای راهداری هم‌اکنون در محور مستقر شدند و مشغول خدمات‌رسانی هستند.

تردد تمام خودروهای سنگین در محور "گردنه‌خان بانه" ممنوع شد

رئیس پلیس راه شهرستان بانه گفت: به دلیل بارش برف و کولاک و لغزندگی جاده‌ها تردد تمام خودروهای سنگین در محور "گردنه‌خان بانه" ممنوع است.

سروان شاهرخ امانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بانه با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی بانه-سقز به علت بارش شدید برف اظهار داشت: به دلیل بارش برف و کولاک و لغزندگی جاده‌ها تا اطلاع ثانوی تردد تمام خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی "گردنه‌خان بانه" ممنوع است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌ها بر اثر بارش برف و لغزنده بودن مسیر گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ در محورهای شهرستان بانه به سقز الزامی است و ماموران از تردد خودروهای بدون زنجیر جلوگیری می‎کنند.

رئیس پلیس راه شهرستان بانه تصریح کرد: به دلیل لغزنده بودن جاده و کولاک شدید در  مسیر بانه به سمت سقز تردد برای خودروهای سبک نیز در حال حاضر با سختی امکان‌پذیر است.

وی گفت: لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری در جاده‌ها جداً پرهیز کنند و در صورت ضرورت حتماً زنجیر چرخ، سوخت کافی و وسایل گرمایشی به همراه داشته و از سالم بودن برف پاک‌کن‌ها اطمینان کامل داشته باشند


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها