کد خبر: ۴۲۵۶۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۸ تير ۱۳۹۶
مهاجم تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد که امیرحسین پیروانی شایسته حضور در رأس کادر فنی این تیم بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: رضا جعفری در مورد خروجش از اردوی سایپا برای حضور در اردوی تیم امید اظهار داشت: من و سه ملی‌پوش دیگر سایپا با هماهنگی علی دایی به اردوی تیم امید اضافه شدیم تا خودمان را آماده بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا کنیم. امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و باعث خوشحالی مردم ایران شویم.

وی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا بعد از ناکامی تیم جوانان، امیرحسین پیروانی به‌عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد، گفت: به نظر من تیم جوانان به هیچ عنوان مشکل فنی نداشت و نمی‌توان کادر فنی را مقصر دانست. برخی از تیم جوانان توقع غیرمنطقی داشتند و اگر ما از گروه‌مان هم بالا می‌رفتیم احتمالاً انتظار داشتند قهرمان شویم یا به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم. توان تیم ما در آن حد بود و بازیکنان و کادر فنی هم زحمت خودشان را کشیدند.

مهاجم تیم فوتبال امید ایران در خاتمه تصریح کرد:  ما در جام جهانی تا آنجا که امکان داشت تلاش کردیم، ولی به‌هر حال باید این را هم در نظر گرفت که فوتبال ما با فوتبال دیگر کشورها چقدر فاصله دارد. به نظر من پیروانی مربی بادانشی است و شایسته حضور در تیم امید هم بود. من امیدوارم که با این مربی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها