کد خبر: ۴۲۵۸۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۰ تير ۱۳۹۶
اگر شما هم از گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری باشید، در یاس‌دانلود می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بازی‌های روز دنیا را دانلود کنید. تیم یاس دانلود، همواره بازی‌های روز دنیا را با معتبرترین کرک‌های موجود در اختیار شما دوست‌داران دنیای بازی‌های رایانه‌ای قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، از وب‌سایت مورد علاقه خود چه انتظاراتی دارید؟ امروزه ما کاربران در فضای اینترنت، روزانه از صدها وب‌سایت مختلف بازدید می‌کنیم. برخی از وب‌سایت‌ها را در لیست‌ علاقه‌مندی خود اضافه کرده و روزی چند مرتبه به آنان سر می‌زنیم تا از جدیدترین مطالب آن بهرمند شویم. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در طول روز، از یک و‌ب‌سایت اینترنتی چندین مرتبه بازدید می‌کنید، به شما یک «کاربر ثابت» اطلاق می‌گردد. کاربران ثابت، همواره از اهمیت ویژه‌ای در میان مدیران وب‌سایت‌ها برخوردار بوده‌اند و در بسیاری از مواقع سعی یاس دانلودبر آن بوده است که تمامی تغییرات، ضمن در نظر گرفتن سلیقه و خواسته‌های آنان انجام گیرد.

معرفی و دانلود بهترین بازی های کامپیوتر و اندروید

اگر شما هم از گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری باشید، در یاس‌دانلود می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بازی‌های روز دنیا را دانلود کنید. تیم یاس دانلود، همواره بازی‌های روز دنیا را با معتبرترین کرک‌های موجود در اختیار شما دوست‌داران دنیای بازی‌های رایانه‌ای قرار می‌دهد. در این میان، گروه‌های هک و کرک بازی‌های رایانه‌ای نیز دست به کار شده و با استفاده از پیچیده‌ترین متد‌های نفوذ، به‌روزترین بازی‌ها را نیز کرک و عرضه می‌کنند.از این رو می‌توان این اطمینان را به گیمرها داد که بازی‌های قرار داده شده در قسمت دانلود بازی، تماما سالم بوده و از سوی معتبرترین کرکرهای دنیا عرضه می‌شوند. شما برای دانلود بازی برای کامپیوترمی توانید به دسته بندی اون داخل سایت مراجعه بفرمایید.

دانلود و معرفی انواع نرم افزار ها به صورت رایگان

یکی از اصلی‌ترین نیازهای کاربران اینترنتی، دسترسی به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مورد نیاز است. آرشیو بسیار قدرتمند وب‌سایت یاس‌دانلود در زمینه نر‌م‌افزار‌های کامپیوتری، کاربر را قادر می‌سازد در کمترین زمان ممکن، به نرم‌افزارهای مورد نظر خود دسترسی داشته و آنان را همراه با فعال‌سازهای تست شده دانلود کند. همانطور که می‌دانید، تهیه لایسنز فعال‌سازی بسیاری از نرم‌افزار‌های آنتی‌ویروس، محصولات ادوبی، اتودسک و ... توسط کاربران ایرانی، امری پیچیده و در بسیاری از موارد هزینه‌بردار است.

تنها کافیست که از بخش دسته‌بندی‌های وب‌سایت، دسته‌بندی دانلود نرم افزاررا انتخاب و سپس به مجموعه‌ای کامل از نرم‌افزارهای مرتبط با آن دسترسی داشته باشید.

دانلودو معرفی بهترین برنامه های مارکت اندروید

اگر به خاطر داشته باشید، در سال‌های اولیه ظهور سیستم‌عامل اندروید در میان گوشی‌های تلفن همراه، مشکلات متعددی متوجه کاربران آن بود. امروزه میلیون‌ها اپلیکیشن مختلف در مارکت گوگل پلی استور وجود دارند که با بهره‌گیری از انعطاف‌پذیری بسیار بالای سیستم‌عامل اندروید، برای هر نیازی یک اپلیکیشن مخصوص را به کاربر پیشنهاد می‌کنند. از شبکه‌های اجتماعی مختلف گرفته تا اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر و یا بازی‌های سرگرم‌کننده؛ تنها کافیست که یک عنوان نزدیک به آن را جستجو کنید تا به نتایج دلخواه خود دست یابید.

مارکت فارسی‌زبان بازار ، با به‌روزرسانی‌های منظم خود، همواره در صدد رفع مشکلات و اضافه کردن امکانات جدید است. وب‌سایت یاس‌دانلود، همواره جدیدترین نسخه از این مارکت پرطرفدار ایرانی را به محض آپدیت در اختیار بازدیدکنندگان عزیز قرار می‌دهد و شما کاربران به آسانی می‌توانید با ورود به صفحه بازار، جدیدترین نسخه این مارکت ایرانی را دانلود و بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی خود نصب کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها