أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۲۸۶۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
آزادی‌خواه :
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: مبالغ میلیاردی اعلام شده درباره دارایی‌های وزیران پیشنهادی و همسر و فرزندان آنان مایه نگرانی نمایندگان و این سؤال است که آنان با این دارایی چگونه می‌خواهند مشکلات مردم را درک و حل کنند؟

به گزارش پایگاه 598 ، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اعلام اموال دارایی برخی از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم و همسران و فرزندانشان گفت: ارقامی که تاکنون به ما اعلام شده است حاکی از دارایی‌های میلیاردی برخی از وزرای پیشنهادی دارد.

وی این ارقام میلیاردی از دارایی‌های وزرای پیشنهادی و همسران و فرزندان آنان را موجب نگرانی نمایندگان مجلس برشمرد و اظهارداشت: سوالی که برای ما پیش می‌آید این است که وزیری با این میزان از دارایی‌های منقول و غیرمنقول چگونه می‌تواند مشکلات قاطبه مردم را که امروز با معضلات عدیده اقتصادی و معیشتی دست به گریبان هستند درک کند و نسبت به حل آنها چاره‌اندیشی کند؟

آزادی‌خواه در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اظهار نظرهایی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان نقش چندانی در چینش کابینه دولت دوازدهم نداشته‌اند، گفت: این موضوع صحیح نیست و نگاهی به ترکیب کابینه پیشنهادی اثبات می‌کند که وزرای معرفی شده از دو طیف اصلاحات و اعتدال هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به نظر می‌رسد هدف از طرح چنین سخنانی مبنی بر عدم حضور گزینه‌های اصلاح طلب در میان وزرای پیشنهادی و یا عدم مشورت با لیدرهای اصلاح طلب درباره ترکیب این وزرا یافتن راه گریزی برای فرار از پاسخگویی در قبال مطالبات مردم در سال‌های آینده نسبت به وعده‌های داده شده از سوی رئیس جمهور مورد حمایت اصلاح طلبان است که از جمله آنها می‌توان به رفع معضلات اقتصادی همچون بیکاری، رکود، گرانی و دغدغه مسکن اشاره کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها