أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۶۱۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۱۳ دی ۱۳۹۶
درپی تماس تلفنی رؤسای جمهور فرانسه و ایران، وزیر خارجه فرانسه سفر خود به ایران را به تعویق انداخت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کاخ الیزه بامداد چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی از گفت‌وگوی تلفنی «حسن روحانی» و «امانوئل ماکرون» رؤسای جمهور ایران و فرانسه را اعلام کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» در این بیانیه آمده است که درپی تماس تلفنی روحانی و ماکرون، سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران به تعویق افتاده است اما زمان خاصی برای آن اعلام نشده است.

الیزه همچنین اعلام کرد ماکرون در تماس تلفنی با روحانی ضمن ابراز نگرانی نسبت به برخورد با تخریبگران، خواستار خویشتن‌داری ایران و احترام به حقوق اساسی آنها شد.

پیشتر مقامات مختلف آمریکا شامل کاخ سفید، وزارت خارجه، مشاوران و مقامات رژیم صهیونیستی با دخالت در امور داخلی ایران، از آشوب‌طلبان در خیابان‌های ایران حمایت کردند و آنان را «آزادی‌خواه» نامیدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
غلی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
۰
۰
خدا را شکر - ان شاالله برا همیشه پای اینها از کشور ما قطع شود و ما با همدلی وفاق با هم زندگی کنیم و مشت واحد باشیم
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
۰
۰
به درک . بره به جهنم .
پاسخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
۰
۰
تا کجا به این کشور ها اجازه این طور دخالت قلدر مآبانه داده میشه, دویچه وله دولت آلمان رهبر رو به باد توهین میگیره, بی بی سی انگلیس مقدسات رو پامال می کنه اونوقت اینجا یه مشت ...زاده دنبال استحکام روابطن, گل بگیر در سفارت رو تموم بشه بره, انگلیس گندومتو می ده یا بنزینتو, موبایلتو میده یا لپ تاپتو تموم کن رابطه با خانه فساد ملکه رو
پاسخ
امهران کچورستاقی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۶
۰
۰
خدا را شکر انشاء الله برای همیشه پای جنایتکار اروپائیان و امریکائیان از ایران قطع شود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها