کد خبر: ۴۴۶۶۹۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
درحال به روز رسانی...
در حادثه برخورد اتوبوس با تانکر سوخت در اتوبان کاشان به نطنز کیلومتر 2 بادرود 21 هموطن ما جان باختند. در این حادثه که ساعت 23:30 دقیقه روز دوشنبه اتفاق افتاد،اتوبوس تهران -کرمان در کیلومتر 2 ورودی بادرود در آزاد راه کاشان-اصفهان براثر بی احتیاطی و احتمالا خواب آلودگی راننده پس از برخورد با کامیون حامل سوخت؛واژگون شده و در لاین مخالف دچار آتش سوزی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به آخرین جزئیات حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با کشنده سوخت گازوئیل در آزادراه نطنز- بادرود در استان اصفهان پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی که منجر به حریق شد 19 نفر در دم و 2 نفر در بیمارستان جان باختند.

اتوبوس از پشت به تانکر برخورد کرده‌است، به همین دلیل سطح آتش سوزی وسیع رخ داده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در این حادثه که در ساعت 23 و 30 دقیقه  رخ داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مطرح کرد: بر اثر وقوع حادثه و حريق ناشى از تصادف ٢٧ نفر مصدوم شدند كه ٣ مصدوم خانم و مابقى مرد هستند و میانگین سنى مصدومان از خردسال تا ٥٠ سال است.

متاسفانه بیشتر اجساد تصادف مرگبار اتوبوس و کامیون حامل سوخت سوختگی کامل دارند و اثری از بسیاری از اجساد نیست.

این مقام ارشد راهور ناجا با بیان این مطلب که این اتوبوس از تهران به کرمان عازم بود درخصوص علت حادثه تصادف گفت: کارشناسان پلیس راه در محل حاضرند و علت در دست بررسی است. 

لازم به ذکر است که از زمان حادثه  تاکنون ماموران پلیس راه امداد و نجات،‌ اورژانس و هلال‌احمر در محل حادثه حضور دارند و در حال ایمن‌سازی محیط و انتقال آسیب‌دیدگان هستند.

گفتنی است برخی منابع اسامی مجروحان به شرح ذیل اعلام کرده‌اند:

1-پیمان بادپر 20 ساله 
2-پژمان دوری 22 ساله 
3-طاهره پورمحمدحسینی 30 ساله 
4-امیرعباس جمال زاویه 67 ساله 
5-مریم رازنهان 40 ساله 
6-مسلم محمدی 32 ساله 
7-شمس‌الله صافی‌زاده 15 ساله 
8-ابوالفضل عباس‌زاده 42 ساله 
9-حمید زارع 22 ساله 
10-محمدعلی سلیمانی 2 ساله 
11-رضا میرکماندار 23 ساله 
12-محمدمهدی نمازیان 16 ساله 
13-محسن حسنی 23 ساله 
14-یاسین طاهری 33 ساله 
15-رضا رمضانی 35 ساله 
16-محمدعلی نمازیان 19 ساله 
17-طه اناری 15 ساله 
18-علی سعیدی 14 سا له 
19-ایمان بهرامی 26 ساله


تکمیلی/

19 نفر در دم جان سپردند و 2 نفر در بیمارستان

داریوش کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی تصادف یک تانکر با یک دستگاه اتوبوس در کاشان راننده تانکر مصدوم و 45 سرنشین اتوبوس کشته وزخمی شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر جمعیت استان اصفهان افزود: مصدوم ماشین تانکر به صورت سرپایی درمان شد، از میان 45 مصدوم اتوبوس 19 نفر در دم جان خود را از دست داده و طبق گزارش ها دو نفر در بیمارستان، سایر مصدومان سریعا به بیمارستان بادرود و کاشان منتقل شدند.

اعزام اتوبوس آمبولانس کاشان برای جابجایی مصدومان

غفور راستین در رابطه با حادثه تصادف اتوبوس با کامیون حمل سوخت در اتوبان کاشان-اصفهان اظهار کرد: این حادثه به دلیل آتش‌سوزی در صحنه 19 فوتی داشته داشته است.

وی با اشاره به این‌که 5 آمبولانس 115 و هلال احمر بادرود و نطنز و اتوبوس امبولانس کاشان برای جابجایی مصدومان و امدادرسانی در صحنه حاضر شدند، افزود: از بین مصدومان خانمی 34 ساله و 5 مرد 18 تا 50 سال به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو خانم 40 و 34 ساله و 19 مرد 6 تا 50 سال به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

به گزارش فارس، تفاوت در آمار ارائه شده به دلیل سوخته شدن کامل اجساد در این حادثه بوده و از طرفی گفته می شود اتوبوس مسافران بین راهی سوار کرده که در آمار ارائه شده از اسامی مسافران وجود ندارند.

تصاویری از مصدومان حادثه آزاد راه نطنز - کاشان

 

 

لینک دانلود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها