کد خبر: ۴۴۸۷۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۲ آبان ۱۳۹۷
حناچی شهردار تهران شد؛
در جریان صدمین جلسه شورای شهر تهران انتخاب شهردار جدید تهران از بین دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. در همین رابطه اعضای شورای شهر تهران در نهایت پیروز حناچی را با کسب 11 رای از 21 رای به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب کردند. آخوندی 10 رای نیز کسب کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در جریان صدمین جلسه شورای شهر تهران انتخاب شهردار جدید تهران از بین دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

در همین رابطه اعضای شورای شهر تهران در نهایت پیروز حناچی را با کسب 11 رای از 21 رای به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب کردند. آخوندی 10 رای نیز کسب کرد.

از حناچی در کنار کاندیداتوری شهرداری تهران به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی وزارت مسکن و شهرسازی، در صورت تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارت مسکن و شهرسازی و وزارت راه و ترابری نام برده می شد، هر چند نه این وزارتخانه تفکیک شد و نه حناچی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شد.

نظر دولت اجرا شد/ پیام دولت به شورای شهر تهران چه بود؟

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آخوندی با دولت اختلاف‌نظر جدی دارد، گفت: دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخالفت خود را به اطلاع شورای شهر رسانده که ما با شهردار شدن آخوندی مخالفیم.

محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتخاب عباس آخوندی به عنوان یکی از دو گزینه شهرداری تهران اظهار داشت: آخوندی با دولت اختلاف‌نظر جدی دارد و نمی‌دانم اینکه یک شهردار مغضوب دولت باشد به مصلحت شهر تهران، شورای شهر، دولت و شهردار تهران است یا خیر.



به گزارش پایگاه 598، پیش از این روز یک شنبه در رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب گزینه‌های نهایی شهرداری تهران عباس آخوندی با 16 رای از حناچی پیشی گرفته بود که امروز 6 رای اعضا ممتنع شد و رای آخوندی به 10 رای تقلیل پیدا کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها