کد خبر: ۴۵۰۷۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۰۹ دی ۱۳۹۷
ظاهرا در حال حاضر هیچ کدام از روش های استعلام سبد کالا در دسترس نمی باشد و تنها راه مطلع شدن از تعلق گرفتن سبد کالا مراجعه به فروشگاههای توزیع سبد کالا می باشد که با در دست داشتن کارت بانکی و کد ملی سرپرست خانوار میتوانید از طریق دستگاههای پوز موجود در این فروشگاهها وضعیت سبد کالای خود را استعلام نمایید
به گزارش پایگاه 598، قبلا با ارسال کد ملی سرپرست خانوار  به سامانه ۵۰۰۰۴۹۹ می‌ شد از اختصاص یا عدم تعلق بسته حمایتی کالا به خانوارها مطلع شد که ظاهرا این سامانه پیامکی غیرفعال شده است و در حال حاضر میتوان با شماره گيری "ستاره ۴ ستاره ۴ مربع” ( #۴*۴* ) استعلام صورت گيرد.

اس ام اس سبد کالا

روش استعلام بسته حمایتی

استعلام بسته حمایتی

 با توجه به توزيع سبد حمایتی برای اقشار كم درآمد و اعلام برخی از مردم مبنی بر قرار گرفتن در ليست حمايتی، كافی است با شماره گيری "ستاره ۴ ستاره ۴ مربع” #۴*۴* استعلام صورت گيرد.

 نکته : ظاهرا در حال حاضر هیچ کدام از روش های استعلام سبد کالا در دسترس نمی باشد و تنها راه مطلع شدن از تعلق گرفتن سبد کالا مراجعه به فروشگاههای توزیع سبد کالا می باشد که با در دست داشتن کارت بانکی و کد ملی سرپرست خانوار میتوانید از طریق دستگاههای پوز موجود در این فروشگاهها وضعیت سبد کالای خود را استعلام نمایید

هشدار :

اخیرا موارد زیاد کلاهبرداری با سو استفاده از بسته حمایتی دولت گزارش شده است . در این کلاهبرداری ها با ارسال پیامک به مردم با مضمون مشمول بودن در بسته حمایتی دولت ، از آنها خواسته شده که برای واریز مبلغ شماره کارت و رمز دوم کارت را براشون ارسال کنند و از این طریق اقدام به خالی کردن حساب ها کرده اند. لطفا تحت هیچ شرایطی به پیامک های اینچنینی اعتماد نکنید و اطلاعات مربوط به حساب های بانکی خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید.

جزییات دو بسته حمایتی دولت از مردم

تامین کالاهای اساسی در قالب وجه نقد و یا کوپن الکترونیک

به گزارش ایسنا، محسنی بندپی در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران و درباره جزئیات دو بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای مردم گفت: برای طراحی بسته حمایت‌های اجتماعی چندین جلسه برگزار شده است. برنامه اول برنامه” تامین کالاهای اساسی” است که یا مبلغ آن روی کارت‌های خود افراد می آید یا در قالب کوپن الکترونیک ارائه می‌شود که جزئیات آن ظرف یکی دو هفنه آینده مسخص می‌شود.

وی ادامه داد: این کالاهای اساسی شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن، لبنیات و… می‌شود. این هنوز در حد ایده است اما شاید در روستاها حتی کارا کارت هم اعلام نکنیم و این مبلغ را به یارانه نقدی خانوار اضافه کنیم.

حمایت اجتماعی از پنج دهک اول /رقم ریالی کمک به این قشر مشخص نیست

برخورداری هشت دهک از کالاهای اساسی هنوز معلوم نشده

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه دوم "حمایت اجتماعی از پنج دهک اول” است که مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند اظهار کرد: اقشار متوسط رو به پایین، بازنشستگان حداقلی بگیر، مستمری بگیران تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله این افراد هستند ولی هنوز رقم این کمک حمایتی مشخص نشده است. دکتر نوبخت روز ۵ شنبه هر دو برنامه را اعلام کرده اما عدد ریالی و محتویات که در کارت قرار می‌گیرد باید در هیئت دولت تصویب شود.

وی افزود: تیم کارشناسی چند دستگاه دو برنامه را ارزیابی کردند و این دو برنامه احصاء شده است. برخورداری هشت دهک از کالاهای ضروری و یا برخورداری همه آحاد جامعه از برنامه تامین کالاهای اساسی هم هنوز محل بحث است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها