کد خبر: ۴۵۰۷۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۰ دی ۱۳۹۷
معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: نگرانی در ارتباط با دریافت سبد حمایتی وجود ندارد بلکه مرحله به مرحله واریز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، از چند روز قبل سامانه تلفنی برای اطلاع از آخرین وضعیت سبدهای غذایی در فضای مجازی مطرح شد و با شماره‌گیری سامانه برای مردم روزهایی مشخص شد که مردم حتما در روزهای مشخص شده برای دریافت سبد غذایی باید مراجعه کنند اما زمانی که مردم برای خرید مراجعه می‌کردند با این پاسخ که کارت نامعتبر است و یا شارژ نشده است مواجه می‌شدند.

با پیگیری خبرنگار فارس مازندران اداره کار دستگاه‌های پز فعال شده‌ای را اعلام کرد اما زمانی‌که با این دستگاه‌ها کارت کشیده می‌شد عدم شارژ به مردم اعلام می‌شد.

نکته مهم در این موضوع این است مردم نمی‌دانند به چه مرجعی مراجعه کنند و اینکه اگر سهمیه آنها بسوزد باعث نگرانی مردم شده است.

روزهایی که از طریق سامانه برای مردم مشخص می‌شد بر نگرانی مردم می‌افزوده و این موضوع میان مردم اعلام شده بود اگر در آن روز مشخص برای خرید مراجعه نکنند دیگر امکان خرید نخواهند داشت.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: نگرانی در ارتباط با دریافت سبد حمایتی وجود ندارد بلکه مرحله به مرحله واریز می‌شود.

ابوعلی مهدی‌زاده افزود: سامانه #4*4* اعلام شده بوده که روزهایی را برای خرید افراد مشخص می‌شد ولی از هفته گذشته غیرفعال شد باتوجه به اینکه این منابع تامین اعتبار نشد برای جلوگیری از نگرانی مردم تا زمان مشخص شدن وضعیت اعتباری غیرفعال شد.

وی با اعلام اینکه اعتبار سبد به‌صورت مرحله به مرحله واریز می‌شود، تصریح کرد: این اعتبار در اختیار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفت برای مستمری‌بگیران و مستمری بگیران تأمین اجتماعی نیز واریز می‌شود.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اضافه کرد: سبد حمایتی برای کارکنان دولت براساس شناسه‌ای که در اختیار دولت قرار دارد و حقوق آنان زیر 3 میلیون تومان باشد واریز می‌شود.

مهدی‌زاده با بیان اینکه مبلغ سبد حمایتی براساس بعد خانوار متفاوت است، تصریح کرد: هر سوپرمارکت یا فروشگاهی که درخواست ارائه خدمات سبد حمایتی داشته باشد پس از مراجعه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انجام بازدید میدانی و تعیین صلاحیت مجوز لازم ارائه می‌شود. 

وی اظهار کرد: این موضوع که عدم مراجعه افراد در روزهای مشخص به‌معنای انصراف آنان از دریافت سبد حمایتی است صحت نداشته بلکه افراد می‌توانند در روزهای بعد نیز خرید کنند.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: حتی برای برخی افراد که تمایلی به خرید کالا نداشته باشند امکان دریافت وجه البته درصورت شرایط فروشگاه وجود دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها