کد خبر: ۴۵۲۰۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
این تهیه‌کننده با اعلام اینکه همچنان مشخص نشده کدام تولیدات برای ایام نوروز 98 انتخاب شوند، گفت: به نظرم سریال ما کار خوبی است که اتفاقا فضای اجتماعی و مفرحی هم دارد و چه بسا برای نوروز هم مناسب باشد.
به گزارش پایگاه 598، این روز‌ها برخی کارگردانان ساخت سریال‌هایی را در دستور کار گذاشته‌اند بلکه برای کنداکتور نوروز ۹۸ سیما آماده و انتخاب شوند.

هرچند که فعلا خبر دقیقی در مورد انتخاب سریال‌ها مطرح نشده، اما از سعید آقاخانی، بهرنگ توفیقی و محمد حسین لطیفی به عنوان کارگردانان سریال‌های نوروز ۹۸ نام برده می‌شود.

با این حال خبر‌هایی به گوش می‌رسد که می‌تواند کنداکتور این ایام را تغییر دهد؛ چنانکه تلویزیون هم‌اکنون برخی سریال‌ها را آماده پخش دارد که به لحاظ فضا و قسمت‌های آماده شده چه بسا مناسب برای نوروز هستند.

«سامو بندری» ازجمله سریال‌هایی است که توسط ابراهیم فروزش کارگردانی شده و گویا از گزینه‌های کنداکتور نوروزی ۹۸ است. چنانکه علیرضا سبط احمدی، تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی گفت: سریال را به تازگی آماده و تحویل سیما داده‌ام، ولی فعلا تاریخ پخشی را به من اعلام نکرده‌اند.

وی افزود: البته وظیفه ساخت برعهده ماست و این سیمافیلم و معاونت سیماست که تصمیم می‌گیرد کار را برای چه زمانی تحویل پخش دهد. وگرنه «سامو بندری» در ۱۳ قسمت کاملا آماده شده است.

این تهیه‌کننده با اعلام اینکه همچنان مشخص نشده کدام تولیدات برای ایام نوروز ۹۸ انتخاب شوند، افزود: به نظرم سریال ما کار خوبی است که اتفاقا فضای اجتماعی و مفرحی هم دارد و چه بسا برای نوروز هم مناسب باشد.

سبط احمدی در عین حال اظهار امیدواری کرد؛ من بعنوان تهیه‌کننده بدم نمی‌آید که کارم در چنین روز‌هایی روی آنتن سیما برود. خصوصا عید نوروز که مخاطبان خاص خود را هم دارد.

گفتنی است حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، مهدی فقیه و علی اوسیوند از جمله بازیگران این مجموعه و باقی بازیگران از هنرمندان بومی جنوب کشور هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ناخدا صبور و خانواده‌اش در بندری کوچک در نزدیکی بوشهر زندگی می‌کنند. ناخدا از معتمدین بندر است و اهالی بندر او و خانواده‌اش را به خوبی می‌شناسند. سامو تنها پسر و فرزند کوچک او است که ماجراجویی‌های زیادی می‌کند و ناخدا را به دردسر می‌اندازد. ناخدا با صبوری و به همراه خانواده اش سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای سامو را حل کند و آرامش را دوباره به خانواده بازگرداند، اما دوباره سامو ماجراجویی جدیدی می‌کند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها