کد خبر: ۴۶۰۱۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دقایقی پیش مسعود استاد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دادن رضایت به نجفی خبر داده بود. مسعود استاد با انتشار پستی نوشته است: “از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم و امیدوارم آقای نجفی در این چند صباح باقی مانده، به دور از سیاست به تزکیه نفس بپردازد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، محمود حاجلویی؛ وکیل اولیای دم مرحوم میترا استاد در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی تسنیم با اعلام این خبر اظهار کرد: جزئیات بیشتر درباره جلب رضایت اولیای دم متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین مسعود افرازه وکیل (مدافع اولیادی دم میترا استاد) در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: خبر بخشش نجفی از سوی خانواده استاد صحت دارد. رضایت خانواده استاد به دادگاه منعکس شده است.

به گزارش تسنیم، دقایقی پیش نیز مسعود استاد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دادن رضایت به نجفی خبر داده بود. مسعود استاد با انتشار پستی نوشته است: از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۰
۰
نه داداش عدالت مرد
پاسخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۰
۰
چه میکنه این نفوذ سیا سی و اقتصادی حضرات ...اگر یه جوان بی نام ونشون بود الان داشتن براش حجله میزدن و خرما و حلوا علم میکردن...راستی گفتم حجله یاد قاتل عزیز افتادم به امبد خدا از زندان اومدی بیرون دیگه باید برات آستین بزنن بالا ...نمیشه که جوان راس راس مجرد راه بره ..خدا قهرش میگیره...پول هست ناراحت نباشی ها یه موقعی ...اصلا نگران نباش اصلاحات هواسش به همتون هست نگران هیچ چیز غیر از خدمت صادقانه نباش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها