أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۴۶۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
یکی از تهیه‌کنندگان برنامه طنز «ام‌شو» می‌گوید تا این لحظه به صورت رسمی اطلاعی مبنی بر توقف کلی پخش برنامه دریافت نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری صبا: یکی از تهیه‌کنندگان برنامه طنز «ام‌شو» می‌گوید تا این لحظه به صورت رسمی اطلاعی مبنی بر توقف کلی پخش برنامه دریافت نکرده‌اند.

امین انتظاری یکی از تهیه‌کنندگان برنامه طنز «ام‌شو» به کارگردانی مجید صالحی درباره حواشی پیش آمده درباره این برنامه و صحبت از توقف پخش آن عنوان کرد: در حال حاضر در حال گفتگو و تعامل با مسئولان مربوطه برای برطرف شدن مشکل هستیم. ما از ابتدای تولید برنامه به دنبال این بودیم تا از حواشی کاذب به دور باشیم و به همین دلیل هم در چند روز گذشته، مدام تلاش کردیم که با گفت‌وگو سازوکار درستی را تعریف کنیم تا بتوانیم پخش برنامه را ادامه دهیم.

حرف‌های جنجالی اکبر عبدی برای «ام‌شو» درسرساز شد

وی افزود: ما در حال حاضر با دوستانمان در صداوسیما در حال مذاکره هستیم؛ همانطور که در سه ماه گذشته و از پخش قسمت اول، علی‌رغم گرفتار شدن در اختلاف میان وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما درباره مجوز برنامه‌های اینترنتی، سعی کردیم با هر دو سازمان و به ویژه سازمان ساترا تعامل خوبی داشته باشیم.

انتظاری تاکید کرد: برنامه «امشو» از قسمت نخست آن توسط سازمان ساترا بازبینی شده و پس از آن روی پلتفرم‌ نماوا منتشر شده است؛ چنانچه این پروسه برای قسمت دهم نیز انجام شده است که به دلیل حساسیت‌هایی، تاکنون مجوز پخش این قسمت داده نشده است. به هر صورت ما تابع قوانین هستیم و امیدواریم که با مذاکره و البته حل مشکل اینچنینی از سوی ما و کمی سعه صدر و کمک برای بهبود برنامه از سوی مسئولان، مشکل به وجود آمده حل شود چراکه اکنون سرمایه‌ای که ما در بخش خصوصی برای برنامه «ام‌شو» هزینه کرده‌ایم، دچار مساله شده است.

عضو تیم تهیه برنامه «ام‌شو» در پایان با اشاره به اینکه قسمت یازدهم این برنامه این هفته پخش نخواهد شد، گفت: تاکید می‌کنم که تا این لحظه، به صورت رسمی اطلاعی مبنی بر توقف کلی پخش برنامه دریافت نکرده‌ایم و امیداریم که پس از حل مشکل از طریق مذاکره، مسیر تولید برنامه «ام‌شو» از هفته آینده ادامه داشته باشد.

قسمت دهم برنامه «ام‌شو» با اجرای مجید صالحی به دلیل اظهارات سیاسی اکبر عبدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر علیه دولت دچار حواشی مختلفی شد که با واکنش محمدحسین رنجبران مدیر روابط‌عمومی صداوسیما همراه بود اما در نهایت مجید صالحی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی ضمن ارایه توضیحاتی عذرخواهی کرد.

البته این برنامه با تذکر صداوسیما نیز روبه رو شده است و گمان زنی‌هایی مبنی بر توقف پخش آن به وجود آمد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها