کد خبر: ۴۸۷۹۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان انتخاب دولت کارآمد را در گرو حضور پرشور در انتخابات دانست و گفت: هدف ما بکارگیری تمام توان و ظرفیت در راستای تحقق حضور حداکثری و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اعم از هیئت نظارت و هیئت اجرایی اظهار کرد: ۲۸ خردادماه بار دیگر با حضور پرشور مردم ایران در پای صندوق‌های رای مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه خواهیم کوفت و پایداری و پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهدا اثبات خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با توجه به بیانات و راهنمایی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر پیش‌بینی رخداد اختلال و کمبود تعرفه بر اثر حضور پرشور مردم در انتخابات، از جانب شبکه عظیم تبلیغ، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و شعرای آئینی، جامعه بزرگ قرآنی، موسسات و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی برای هرگونه همکاری و کمک‌رسانی در برگزاری این رویداد بزرگ اعلام آمادگی می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: اقشار تاثیرگذار، شبکه تبلیغ و هیئات حسینی در سراسر ایران از شهرهای بزرگ تا کوچک‌ترین و دورافتاده‌ترین روستاها فعالیت چشمگیری در برگزاری هرچه باشکوه انتخابات داشتند که امیدواریم این مسئله مثمر ثمر باشد و برگزارکنندگان انتخابات را در راه اجرای این رویداد عظیم و پرشکوه و تاریخ‌ساز یاری کند.

وی  با بیان اینکه هدف ما بکارگیری تمام توان و ظرفیت در راستای تحقق حضور حداکثری و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای است گفت: در انتخاب رئیس جمهور آینده وظیفه ما سنگین است و طبق فرموده رهبری «دولت جوان، مومن، انقلابی که با اعتماد و اتکا به ظرفیت های داخلی کشور بتواند فضای کشور را پیش ببرد و تمام انرژی و توان خود را معطوف به ظرفیت‌های داخلی با کمک جوانان کند» معیارهای اصلی برای یک انتخاب اصلح است.

نظیری انتخاب دولتی کارآمد، برآمده از متن مردم، با فهم درست از مشکلات و مسائل، داشتن برنامه درست، منطقی و معقول برای خروج کشور از مشکلات کنونی به ویژه در حوزه اقتصادی را  مهم عنوان کرد و خواستار توجه به این مسئله شد.

وی انتخاب افرادی اصلح در شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز در سرنوشت یک شهر  و روستا موثر دانست و تاکید کرد:‌ ما باید با شناخت و آگاهی کامل افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند منشاء اثرات خیر باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها