کد خبر: ۴۹۰۹۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: روز گذشته مدیرعامل بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دلایلی که مشخص نیست تغییر پیدا کرده و مشکلاتی را در آن مجموعه ها شکل داده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس عصر امروز (یکشنبه 31 مردادماه) طی تذکری در صحن علنی مجلس از برکناری دقیقه نودی مدیرعامل شستا انتقاد و اظهار کرد: اکنون در زمان انتقال بین دولت دوازدهم و سیزدهم هستیم و دولت جدید پس از رای اعتماد مجلس شکل می‌گیرد اما در این فاصله زمانی شاهد اقدامات عجیب و غریب در پایان دولت دوازدهم هستیم.

وی افزود: روز گذشته مدیرعامل بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دلایلی که مشخص نیست تغییر پیدا کرده و مشکلاتی را در آن مجموعه ها شکل داده است. این کار به نظر می رسد با رویکرد اجرایی همخوانی ندارد که دکتر مخبر باید این موضوع را رصد و پیگیری کنند.

پورابراهیمی با اشاره به شرایط کرونا در کشور گفت: به نظر می رسد اقداماتی که وزارت بهداشت و درمان انجام داده علی رغم تقدیر از زحمات آنان شرایط خاصی در کشور حاکم شده و واکسن به بزرگترین چالش ما تبدیل شده است. در شهر کرمان شرایط بسیار خاصی داریم و خواهش می کنیم در زمان انتقال دولت موضوع سلامت مجددا یادآوری شود تا به فراموشی سپرده نشود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس جمهور مستقر است و تمشیت امور کشور در دست وی است.

وی خطاب به مخبر، گفت: معاون اول رئیس جمهور می‌تواند در این کار دخالت کند، دستور دهد و پیگیری کند، دولت مستقر است و می‌تواند کارها را انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها