کد خبر: ۴۹۸۶۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۰۸ دی ۱۴۰۰
مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: دشمنان به صورت تمام وقت در حال توطئه افکنی علیه این ملت و نظام هستند و هر گونه غفلتی می‌تواند زمینه ساز فتنه‌هایی مانند فتنه ۸۸ و آبان سال ۱۳۹۸ شود.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه بصیرت اظهار داشت: فتنه ۸۸ دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی این مهم را گوشزد کرد که برای در امان بودن از این آشوب گری و فتنه طلبی دشمنان باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا (ص) سنندج اظهار کرد: تبعیت از راه معظم انقلاب اسلامی و پایبندی به اصول ناب انقلاب اسلامی می‌توان هر توطئه و فتنه‌ای در کشور را خنثی کند که بهترین مثال برای این مهم، حضور با بصیرت ملت ایران در ۹ دیماه ۸۸ بود.

استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: باید رویداد مهم حماسه ۹ دی و نیز فتنه فتنه گران برای نسل‌های جوان به صورت درست و کامل تبیین و بیان شود، زیرا جوانان به خوبی از زوایای این توطئه بزرگ دشمنان علیه انقلاب اطلاعات کافی در دست ندارند.

حجت الاسلام نبوی ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل فتنه گران بسیار بردباری و شکیبایی به خرج دادند و بی گمان اگر هدایت و روشنگری‌های معظم له در آن برهه تاریخی صورت نمی‌گرفت، بی شک وضعیت روزهای آشوب و فتنه بسیار بدتر می‌شد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا (ص) سنندج تصریح کرد: از سوی دیگر لبیک ملت با بصیرت ایران به رهبری خود عاملی دیگری بود که این فتنه بزرگ و برنامه ریزی شده از سوی دشمنان نظام و انقلاب را با شکست بزرگی روبرو ساخت.

استاد حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه فتنه‌های بسیاری در این کشور تاکنون روی داده است باید آگاه باشیم که این هر لحظه و هر زمان و مکان امکان تکرار این فتنه‌ها و آشوب‌ها که منشأ خارجی و دشمنی‌های دیرینه دارد، دور از انتظار نبوده و نیست.

حجت الاسلام نبوی در پایان گفت: دشمنان به صورت تمام وقت در حال توطئه افکنی علیه این ملت و نظام هستند و هر گونه غفلتی می‌تواند زمینه ساز فتنه‌هایی مانند فتنه ۸۸ و آبان سال ۱۳۹۸ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها