کد خبر: ۵۰۵۴۴۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نظر می رسد برای کادرفنی پرسپولیس فقط پاداش پیروزی درنظر گرفته شده و خبری از جریمه شکست یا از دست رفتن قهرمانی نیست. کادرفنی پرسپولیس تا به این جای کار جریمه نشده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از طرفداری، در سال های گذشته شاهد حضور مدیرانی در پرسپولیس بوده ایم که همان قدر که برای مربیان و بازیکنان تیم پاداش برد و قهرمانی در نظر می گرفتند، جریمه ای در صورت شکست، مساوی در برخی بازی ها و از دست دادن قهرمانی نیز در نظر گرفته و درصدی از قرارداد مجموعه تیم را بابت ناکامی کسر می کردند.

موضوعی که در پرسپولیس چند فصل اخیر دیده نمی شود. پرسپولیس که البته در 5 فصل گذشته قهرمان لیگ برتر بوده طبیعی است که مشمول جریمه و کسر قرارداد نبوده اما در فصل جدید با توجه به بی نظمی ها و بی انضباطی های برخی بازیکنان و نتایج دور از انتظاری که کادرفنی این تیم گرفته، این انتظار می رود هیات مدیره باشگاه درصدی از قرارداد کادرفنی این تیم را کاهش دهد. آن هم با توجه به این که کادرفنی پرسپولیس کادرفنی گران قیمتی است و کم کردن درصدی از قرارداد مربیان این تیم می تواند به پرداخت درصدی از بدهی های باشگاه کمک کند.

فراموش نکنیم قرارداد پایه یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری و دیگر دستیارانش در فصل جاری طبق شنیده ها مبلغی حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار است که تا به این جای کار حذف از آسیا (شکست مقابل الهلال)، حذف از جام حذفی، شکست در بازی سوپرجام و فاصله 6 امتیازی با صدر جدول تا پایان هفته 25 لیگ برتر عملکرد سرخ پوشان بوده است.

از این جهت قرارداد یحیی گل محمدی و دستیارانش قراردادی گران محسوب می شود که کافی است این قرارداد را با قرارداد پایه برانکو و دستیارانش در آخرین فصلی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشتند قیاس کنیم. برانکو در آخرین فصلی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشت به همراه تمامی دستیارانش مبلغی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار دریافت کرد که البته نتایج درخشانش برهمگان مشخص است که فقط به نتایج فصل آخر او اشاره می کنیم؛ قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی، نایب قهرمانی آسیا، قهرمانی سوپرجام.

حالا باید منتظر بود و دید درنهایت رضا درویش و هیات مدیره باشگاه همان طور که برای هر پیروزی برای بازیکنان، اعضای کادرفنی، سرپرستی، رسانه ای و بقیه مجموعه تیمی پاداش در نظر گرفته و درنهایت نیز برای قهرمانی پاداش ویژه ای در نظر می گیرد، برای شکست یا تساوی و درنهایت ناکامی در پایان فصل و از دست دادن قهرمانی نیز جرایم مالی درنظر می گیرد یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها